Marketing-ul prin SMS este o modalitate fiabila si rapida pentu a-ti face cunoscute serviciile, promotiile, produsele si evenimentele companiei tale. Cateva din avantajele evidente ale acestui tip de marketing sunt:
– comunicarea directa cu un public mult mai larg: 19.500.000 de utilizatori de telefonie mobila in Romania, conform Wall-Street.ro , fata de numarul utilizatorilor de Internet, cunoscut aproximativ ca fiind de 5.062.500 in August 2007 confom ITU, din care nu toti folosesc regulat e-mail-ul
– arie de acoperire foarte mare: oamenii au acces la telefonul mobil oricand si aproape oriunde in Romania si in strainatate, acestia putand receptiona mesajele SMS in orice moment.
– simplitatea si rapiditatea livrarii si citirii: SMS-ul trimis ajunge instant la destinatar, si este citit mult mai usor si intr-un termen mult mai scurt decat un e-mail, oamenii au telefonul 24 de ore / zi in apropierea lor sau chiar la ei
– eficienta mai mare: timul de reactie la un SMS este mult mai mic decat la un e-mail, campaniile de SMS Marketing fiind astfel mai eficiente, in functie de gradul de relevanta al mesajului trimis
– masurarea rapida a rezultatelor: SMS-urile se trimit instant, rezultatele sunt procesate in timp real, iar sunt generate de asemenea in timp real, rezultand astfel o platforma avansata pentru masurarea rezultatelor campaniilor de SMS Marketing.
Marketingul prin SMS este un model de promovare foarte eficient, de al carui potential nu s-a profitat inca la maxim.