SMS marketing-ul si notificarile SMS – solutii eficiente de comunicare pentru companii

SMS-ul ramane si in anul 2020 cel mai eficient canal de comunicare directa, studiile aratand ca rata de deschidere a unui SMS este de peste 98%, producând o rată de angajament în campanii SMS de 6 până la 8 ori mai mare decât e-mail-ul, SMS-urile fiind citite în medie în primele 5 secunde de la primire. SMSLink.ro reprezintă soluţia optimă pentru campanii SMS Marketing şi pentru notificările SMS operaţionale prin serviciile SMS Gateway sau Mail to SMS, integrate cu magazinele online sau cu soluţiile IT din cadrul companiior. SMSLink.ro este una dintre principalele soluţii SMS din Romania, fiind lansată în anul 2008 şi având în prezent un trafic lunar de peste 12 milioane de SMS-uri.

Un alt avantaj al campaniilor de SMS Marketing şi al notificărilor SMS operaţionale prin serviciul SMS Gateway este că SMS-ul este un canal de comunicare independent de conexiunea la Internet sau de setările power saving, putând fi considerat un serviciu always-on, astfel utilizatorii de telefonie mobilă pot să primească tot timpul SMS-urile transmise de companii (spre deosebire de notificarile push sau e-mail).

În România, SMS-ul acoperă 100% din populaţia tării, conform informaţiilor prelucrate de ANCOM, la nivelul anului 2017 existând 22.4 milioane de utilizatori activi de telefonie mobila (12.1 milioane abonamente şi 10.3 milioane de cartele preplatite), toate telefoanele având capabilitatea de a transmite şi primi SMS-uri.

Astfel, SMS-ul prin campanii SMS Marketing, reprezinta al 7-lea mediu de comunicare în masă, completează mixul de marketing, prin campanii SMS eficiente, reinventează comunicarea directă şi creste ROI-ul, rămânând şi cel mai personal mijloc de comunicare directă.

SMSLink.ro reprezintă soluţia optimă pentru campanii SMS Marketing şi pentru notificările SMS operaţionale prin serviciile SMS Gateway sau Mail to SMS, integrate cu magazinele online sau cu soluţiile IT din cadrul companiior.

SMSLink.ro este una dintre principalele solutii SMS din România, fiind lansată în anul 2008, acum peste 12 ani, si avand in prezent un trafic lunar de peste 12 milioane de SMS-uri (adică in medie peste 380.000 SMS în fiecare zi, 365 de zile pe an), fiind o soluţie aleasă de peste 1200 de clienti corporate şi IMM, inclusiv instituţii bancare de top din Romania, care utilizează platforma SMSLink pentru notificări SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

SMSLink.ro furnizează paleta completă de soluţii SMS, atât pentru campanii SMS marketing, printr-o platformă robusta, intuitivă şi usor de utilizat, disponibilă online, cat şi pentru notificările SMS operaţionale, prin mecanisme de integrare care acoperă în totalitate nevoile unei companii.

Integrarea soluţiei SMSLink pentru notificările SMS operaţionale se poate realiza atât prin SMS Gateway, un SMS API ce ofera 4 metode de integrare, precum Web Service SOAP sau JSON, API HTTPS sau protocol SMPP, cât şi prin Mail to SMS.

De asemenea soluţia SMSLink.ro poate fi integrată prin Zapier, cu peste 1000 de aplicaţii SaaS, din cateva click-uri, astfeş putând fi automatizate foarte usor aproape orice fluxuri de date care necesita notificări SMS.

În sectorul eCommerce, SMSLink.ro oferă plugin-uri SMS uşor de instalat pentru principalele platforme eCommerce open-source precum WooCommerce, PrestaShop, OpenCart si Magento 1 si 2, având de asemenea integrări şi cu principalii furnizori de solutii eCommerce în sistem SaaS din România.

De asemenea, SMSLink.ro este soluţia optima şi pentru campaniile SMS interactive precum campanii promoţionale prin SMS, oferind numere scurte dedicate sau nededicate şi soluţia tehnică pentru desfăşurarea acestor campanii.

Pentru a utiliza platforma SMSLink.ro şi a beneficia de toate soluţiile SMS incluse în platforma SMSLink.ro, clienţii trebuie sa îşi creeze un cont de utilizator pe www.smslink.ro şi apoi pot utiliza toate serviciile SMS de care au nevoie.

Despre SMSLink.ro

SMSLink.ro este una dintre principalele soluţii SMS din România, incluzând servicii precum SMS Marketing sau notificări SMS operationale, soluţie dezvoltată şi operată de către ASTINVEST, companie cu experienţă de peste 12 ani (începând cu anul 2008) în servicii SMS şi cu un trafic de peste 12 milioane de SMS-uri / lună (adica în medie peste 380.000 SMS în fiecare zi), fiind o soluţie aleasă de peste 1200 de clienţi corporate şi IMM, inclusiv instituţii bancare de top din România, care utilizează platforma SMSLink pentru notificări SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

Despre ASTINVEST

ASTINVEST este un furnizor de servicii si solutii IT&C ce s-a remarcat de-a lungul timpului cu soluţii IT&C inovatoare şi cu rezultate vizibile atat pe plan naţional cât şi internaţional. Astfel, în anul 2015 compania a fost prezentă în prestigiosul clasament Deloitte Technology Fast 50 cu 2 nominalizări: Locul 13 în clasamentul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe şi Locul 127 în clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA.

, , , , , , , , , ,

Integrare SMSLink cu Zapier si RapidAPI pentru conectarea cu peste 1000 de aplicatii

Pe langa metodele clasice de integrare, acolo unde acestea nu sunt posibile, puteti integra serviciul SMS Gateway furnizat de SMSLink, pentru transmiterea automata de SMS-uri, cu peste 1000 de aplicatii, precum ActiveCampaign, Infusionsoft by Keap, Slack, Salesforce, Google Sheets, Google Forms, Microsoft Office 365 şi multe altele, folosind platformele Zapier si RapidAPI.

Platformele Zapier si RapidAPI sunt platforme care actioneaza ca un middleware, integrand API-urile a peste 1500 de solutii si permitandu-le astfel sa comunice intre ele. Astfel dvs., spre exemplu, puteti integra serviciile SMSLink cu aplicatii precum ActiveCampaign, Infusionsoft by Keap, Slack, Salesforce, Google Sheets, Google Forms, Microsoft Office 365 şi multe altele, utilizand platforma Zapier, toate aceste solutii avand integrare cu platforma Zapier.

Primul pas este sa verificati daca aplicatia in care doriti sa utilizati serviciile SMSLink este disponibila in platformele Zapier sau RapidAPI, iar daca este disponibila, pentru a o integra cu platforma SMSLink prin Zapier sau RapidAPI, este necesar sa aveti un cont in platforma SMSLink si un cont in platforma Zapier sau RapidAPI. Utilizand contul Zapier sau RapidAPI veti putea crea fluxuri (workflow-uri) intre platforma in care doriti sa integrati serviciile SMSLink si aplicatia SMSLink din Zapier sau RapidAPI.

Deschide aplicatia Deschide aplicatia
Pentru a integra in mod direct serviciile SMS, fara platformele enumerate anterior, in site-urile sau aplicatiile dvs., puteti utiliza API-ul SMS Gateway, cu mecanismele GET / POST, SOAP / WSDL, JSON sau BULK. Documentatia completa de integrare poate fi vizualizata aici, iar in plus, puteti utiliza exemple de cod disponibile in mai multe limbaje, precum PHP, ASP, Perl, pe care le puteti vizualiza si descarca de aici.
Pentru simplificarea integrarii, puteti utiliza plugin-urile SMSLink pentru eCommerce, pentru WooCommerce, Prestashop, Magento, Magento 2, OpenCart 1.5, 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3 si 3.0+ pentru SMS-urile tranzactionale privind starea comenzilor din magazinul dvs. online. Astfel costul de integrare este eliminat complet, instalarea unui astfel de plugin putand fi realizata in cateva minute.

, , , , , , , , , ,

Plugin-uri gratuite pentru notificari SMS eCommerce pentru PrestaShop, WooCommerce, OpenCart 1.5 – 3.0+ si Magento 1 si 2

Notificarile SMS pentru eCommerce, un must-have pentru orice magazin online, au devenit mai usor de integrat. SMSLink a lansat module gratuite pentru principalele platforme de eCommerce, acoperind toate versiunile majore, prin care integrarea se realizeaza cu efort minim, fara know-how tehnic, in cateva minute. Notificarile operationale (despre starea comenzilor) prin SMS genereaza zeci de avantaje pentru magazinul online.

Puteti descarca gratuit modulele SMS pentru eCommerce de aici:

Plugin-uri SMS pentru PrestaShop, WooCommerce, OpenCart 1.5 - 3.0+ si Magento 1 si 2
  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul este un canal citit in 99% din cazuri, spre deosebire de e-mail.
  • Numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati instant, in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica prin informarea prin SMS a clientilor dvs. despre starea comenzilor.
  • Informand clientii prin SMS, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • SMS-ul este cel mai personal mijloc de comunicare directa, fiind un canal de comunicare eficient.

Aflati mai multe si descarcati gratuit plugin-urile pentru PrestaShop, WooCommerce, OpenCart 1.5 – 3.0+ si Magento 1 si 2 pe www.smslink.ro/ecommerce/

, , , , , , , , , , , , ,

SMSLink este integrat cu platforma Gomag pentru transmiterea de notificari SMS operationale

SMSLink este integrat cu platforma eCommerce Gomag, si astfel va ofera posibilitatea sa trimiteti notificari SMS operationale, despre statusul comenzilor din magazinul dvs. online, catre clientii dvs. intr-un mod accesibil si usor.

Dintre avantajele notificarilor operationale in eCommerce amintim:

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online, rata de deschidere a unui SMS fiind de peste 99%.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul reprezinta cel mai eficient canal de comunicare directa, fiind citit in medie in primele 5 secunde de la primire.
  • Statisticile arata de asemenea ca numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati permanent si in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica cu clientii dvs. prin notificarea acestora prin SMS despre starea comenzilor, SMS-ul fiind cel mai personal mijloc de comunicare directa.
  • Informand clientii prin SMS despre starea comenzilor, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • Spre deosebire de alte canale de comunicare, SMS-ul este un canal de comunicare disponibil continuu, independent de conexiunea utilizatorului la Internet, astfel stiti intotdeauna ca informatia privind comanda ajunge in timp util la clienti.

Pentru activarea serviciului de notificari SMS operationale in magazinul dvs. online Gomag, este necesar sa parcurgeti urmatorii pasi:

  1. Deschide-ti un cont pe platforma SMSLink.
  2. Accesati SMS Gateway – Configurare si setari si creati o conexiune noua la sectiunea Creare conexiune SMS Gateway. Este necesar sa retineti Connection ID-ul si Parola aferente conexiunii pentru a le introduce la pasul urmator in platforma Gomag.
  3. In platforma Gomag, accesati sectiunea Gomag Apps si gasiti aplicatia SMS Link in categoria SMS.
  4. In sectiunea SMS Link din cadrul Gomag Apps, introduceti Connection ID-ul (ID conexiune) si Parola stabilite la pasul 2, descris mai sus.
  5. Din platforma Gomag, incepeti sa folositi un SMS Bot. Acest bot urmareste comenzile pe care clientii le plaseaza in magazinul tau si le trimite acestora SMS-uri de notificare in functie de statusul in care se afla comenzile lor, prin intermediul platformei SMS Link. Activeaza un SMS Bot urmand instructiunile de aici.

Despre SMSLink

SMSLink.ro este una dintre principalele solutii SMS din Romania, incluzand servicii precum SMS Marketing sau notificari SMS operationale, solutie dezvoltata si operata de catre ASTINVEST, companie cu experienta de peste 12 ani (incepand cu anul 2008) in servicii SMS si cu un trafic de peste 12 milioane de SMS-uri / luna (adica in medie peste 380.000 SMS in fiecare zi), fiind o solutie aleasa de peste 1200 de clienti corporate si IMM, inclusiv institutii bancare de top din Romania, care utilizeaza platforma SMSLink pentru notificari SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

Datorita infrastructurii si tehnologiei de ultima generatie, avem capacitatea tehnica de a implementa solutii SMS complexe, capabile sa raspunda atat nevoilor companiilor atat de nivel enterprise si IMM.

ASTINVEST este un furnizor de servicii si solutii IT&C ce s-a remarcat de-a lungul timpului cu solutii IT&C inovatoare si cu rezultate vizibile atat pe plan national cat si international. Astfel, in anul 2015 compania a fost prezenta in prestigiosul clasament Deloitte Technology Fast 50 cu 2 nominalizari: Locul 13 in clasamentul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe si Locul 127 in clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA.

Despre Gomag

Gomag este o platforma eCommerce 100% romaneasca, cu peste 600 de magazine online in portofoliu si o echipa de 17 specialisti in spate. Platforma poate fi inchiriata contra unui abonament lunar, de la cel pentru afaceri incepatoare cu pretul de 1 euro pe zi si pana la business-uri cu volume uriase. In platforma ai la dispozitie functionalitati esentiale pentru a vinde online, inclusiv module de marketing, CRM, tehnici de vanzare avansate, pop-up-uri native, peste 100 de aplicatii iar de acum inainte, GoBots – primul bot intr-o platforma eCommerce.

, , , , ,

SMSLink este integrat cu platforma FamShop

Incepand de astazi platforma SMSLink este integrata cu platforma ecommerce FamShop. Comerciantii ce utilizeaza platforma de ecommerce FamShop pot beneficia de trimitere automata a SMS-urilor atat in scopul confirmarii comenzii, cat si in scop de marketing, prin integrarea cu platforma SMSLink.ro. Dintre avantajele notificarilor operationale in eCommerce amintim:

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul este un canal citit in 99% din cazuri, spre deosebire de e-mail.
  • Numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati instant, in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica prin informarea prin SMS a clientilor dvs. despre starea comenzilor.
  • Informand clientii prin SMS, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • SMS-ul este cel mai personal mijloc de comunicare directa, fiind un canal de comunicare eficient

Pentru a configura integrarea SMSLink in platforma FamShop, este necesar sa aveti FamShop, editia Enterprise si sa accesati sectiunea de administrare a magazinului dvs. online.

In sectiunea de administrare a magazinului dvs. online, accesati meniul Setari -> General, iar in sectiunea “Integrare SMSLink”, trebuie completate campurile aferente “Connection ID” si “Parola” cu datele din contul SMSLink de la sectiunea SMS Gateway > Configuare si setari. Optional, se poate defini si un mesaj predefinit in campul “Mesaj text” ce poate fi folosit la trimiterea automata de SMS.

, , , , ,

Comert electronic 2018: o experienta personalizata, automatizata, conversationala

In 2015, Uber introducea pentru prima data conceptul de comert conversational prin optiunea de a activa o cursa prin aplicatia messenger. Ideea de baza pe care consumatorul o simtea era ca prin platforma de comunicare poate interactiona cu business-ul, poate avea suport tehnic, pune intrebari si sa cumpere cu doar un simplu click – totul fara a parasi aplicatia.

In ultimii ani, din ce in ce mai multe magazine online internationale au implementat chatbots ca interfata de comunicare pentru a confirma comenzi, a trimite notificari, a instiinta despre un status al livrarii sau asistenti digitali care sa plaseze comenzi in cateva minute. La nivel international, discutam despre magazine online precum Tommy Hilfiger, Hawkers, Sephora sau Burberry.

Cum functioneaza si cu ce contribuie un chatbot la eficientizarea unui magazin online?

Pe de o parte, cu ajutorul comertului conversational, clientii interactioneaza cu reprezentantul unei platforme, a unui chatbot sau chiar un mix dintre acestea pentru a primi un serviciu personalizat. Concret, un chatbot este un program capabil sa intretina o conversatie scrisa  cu un client si sa inlocuiasca un departament intreg de customer care. Beneficiile unui magazin online sunt de la suport imediat in relatia cu clientii, fidelizarea si cunoasterea acestora, pana la cresterea vizibilitatii brandului in social media sau simplificarea platilor.

Pe de alta parte, inteligenta artificiala devine pe zi ce trece tot mai precisa si mai eficienta, contribuind la furnizarea de recomandari personalizate si cresterea vanzarilor prin studierea comportamentului utilizatorilor. Ca perspectiva de viitor, un studiu Gartner preconizeaza ca, pana in 2020, 85% dintre solicitarile consumatorilor vor primi raspuns fara a fi necesara interactiunea cu o persoana fizica.

Cum sta situatia in Romania?

Chatbots in social media schimba regulile jocului la nivel international, insa magazinele online din Romania nu par sa finalizeze lucrarile in privinta acestui aspect desi, orientarea este fara dar si poate, catre automatizare si implicit solutii de re-engagement al utilizatorului dupa ce adauga produse in cos. Banca Transilvania, Vodafone sau Carrefour sunt cativa jucatori care au implementat chatbots pe zona de asistenta, employer branding sau scop comercial, dar nu exclusiv pe zona de eCommerce.

De ce are nevoie piata din Romania pentru a juca alaturi de jucatorii internationali?

“Piata de eCommerce din Romania are nevoie de educare si deschidere, de investitii si parteneriate strategice la nivel international. In mediul competitiv existent in industria comertului online si tinand seama de evolutia rapida din ultimii ani, personalizarea experientei de cumparare este o prioritate: conduce la conversii, creeaza interactiune 1 vs 1, livreaza mesajul potrivit persoanei potrivite. Aceasta se poate face cu ajutorul tehnologiei si a investitiei in unelte precum chatbots, asistenti digitali – in principiu, automatizari” declara Iulia Pascal, marketing manager TeCOMM.

Una dintre noutatile pe care le aduce TeCOMM eCommerce Conference&Expo la cea de-a 12-a editie, din Cluj-Napoca este subiectul legat de ChatBots, o solutie ideala pentru cresterea afacerii online.

In fiecare toamna, Cluj-Napoca devine hub-ul de networking si educatie a magazinelor online. Proprietarii magazinelor online si profesionistii in domeniile conexe se reunesc la TeCOMM care are loc intre 9-10 noiembrie la BT Arena din Cluj-Napoca.

Inscrierile continua pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro iar cei care se inscriu in luna august intra  automat in cursa pentru o vacanta de 2 persoane in Grecia. Campania „Reincarca-ti bateriile inainte de Black Friday” ruleaza pe pagina de Facebook a evenimentului TeCOMM!

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt: Exponea, Turkish Airlines, Kiss FM, DWF, eMag Marketplace, Filadelfia Turism, C-Solution, SMS Link, Profitshare, Conectoo, iAgency, Gomag, Online Mastery.

TeCOMM 2018: Intr-o piata in care consumul este in crestere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi in eCommerce?

Romania inregistreaza cea mai rapida dezvoltare in eCommerce in ultimul an conform raportului eCommerce Europe, cu toate ca un studiu ASE pozitioneaza Romania pe ultimul loc in Europa privind ponderea eCommerce in PIB si in totalul retail-ului.

In egala masura, piata se maturizeaza treptat, fiind tara in care 24% din cumparatorii din Europa au facut achizitii peste granite. Piata de eCommerce din Romania a ajuns anul trecut la 2.8 miliarde de euro, urmand ca in 2018 sa depaseasca valoarea de 3 miliarde de euro.

Romania, la o crestere a consumului fara precedent de la criza din 2008 pana in prezent. Cum pot beneficia cei care vand in online de aceasta crestere?

Conform ZF, pe partea de utilizare a PIB, consumul a fost principalul motor al cresterii economice. Accentul pe consum (am avut o crestere a cifrei de afaceri in comert cu 11%) care a crescut gratie majorarilor salariale si reducerilor de taxe, aduce oportunitati pentru retailerii care stiu cum sa atraga clientii catre magazinele lor.

In acest context TeCOMM ridica provocarea celor care fac comert in online si totodata vine cu raspunsuri si solutii.

Fiecare magazin online trebuie sa tina pasul cu noutatile in industrie, sa intalneasca posibili parteneri la evenimetele dedicate industriei. Modul in care achizitionam produse s-a schimbat in ultimul deceniu. Alexa ne poate fi partener de cumparaturi pentru un gadget nou, la fel cum Siri ne intelege nevoile cat am clipi. Clientii sunt usor distrasi, nerabdatori, vor sa economiseasca timp, bani si energie, tinand cont in acelasi timp de o experienta excelenta in procesul de cumparare. Calatoria catre client nu mai este o pista de la A la B, este un proces care imbina online-ul si offline-ul.” declara Iulia Pascal, marketing manager TeCOMM eCommerce Conference&Expo de la Cluj-Napoca.

Evenimentul se desfasoara in perioada 9-10 noiembrie la BT Arena din Cluj Napoca si aduce un nou format, adaptat pietei actuale de eCommerce. In cadrul TeCOMM, retailerii prezenti afla de ce trebuie sa tina cont pentru a atrage cat mai multi clienti catre magazinele lor si cum pot sa isi creasca astfel business-urile online.

TeCOMM 2018 Cluj -Napoca: ce aduce nou aceasta editie?

Anul acesta, TeCOMM Cluj are o noua structura (agenda). Cele doua zile ale evenimentului includ zona expozitionala complexa, workshop-uri tehnice axate pe eCommerce, sesiuni de Masterclass AI&Big Data si RO Magento pentru developers, prezentarile fiind sustinute de speakeri nationali si internationali care dau tonul in aceste domenii.

  • Nou: Ro Magento: Pentru a beneficia de potentialul maxim al comertului online, este necesar ca investitorii sa valorifice mai intai de toate resursa umana. Evenimentul Ro Magento vine catre developeri cu un format hands-on masterclass, care cuprinde o parte teroretica, precum si o parte de live code dedicata developerilor. Din aceeasi categorie, masterclass-ul AI & Big Data for developers este adresat arhitectilor de software, managerilor tehnici, dezvoltatorilor de Inteligenta Artificiala si specialistilor in data science.
  • Ecommerce Tracks. TeCOMM sustine dezvoltarea continua a magazinelor online prin furnizarea de continut in cadrul workshop-urilor de marketing online, care au loc in ambele zile ale evenimentului. Prin participarea la aceste workshop-uri, profesionistii in eCommerce primesc sfaturi si exemple concrete.
  • Zona expozitionala complexa: reprezinta o zona excelenta pentru activari ale brandului, furnizorii noi, intalniri 1 to 1, coffee talks, lansari de noi produse, interactiune cu consumatorii, audit oferit magazinelor online si oportunitati B2B pentru profesionistii din domeniul eCommerce. Zona expo este deschisa pe parcursul ambelor zile ale evenimentului pentru toti cei care sunt interesati de eCommerce, accesul fiind gratuit.
  • Networking & Business Cocktail

TeCOMM

Evenimentul dedicat exclusiv industriei si comunitatii eCommerce ofera de peste 8 ani continut de calitate, dar a creat si o comunitate formata din peste 2000 profesionisti in industrie.

Incepand de astazi, inscrierile pentru biletul Best-price se realizeaza pe site-ul oficial al evenimentului TeCOMM.

Industria de comert electronic are un potential de crestere imens, atat din perspectiva pietei, cat si a resursei umane ce se formeaza in domeniu, iar cifrele au confirmat deja acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 8 ani in Cluj-Napoca peste 2500 de participanti si a inclus peste 350 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 300 de speakeri nationali si internationali.

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea