SMSLink.ro, unul dintre principalii furnizori de servicii SMS din România, raportează o creştere cu peste 20% a traficului SMS în anul 2022, comparativ cu anul 2021, ajungând la peste 300 milioane de SMS-uri transmise în anul 2022, adica peste 820.000 SMS transmise în fiecare zi. De asemenea portofoliul de clienţi a crescut în 2022 la peste 1950 de clienţi corporate şi IMM.

În anul 2022 cifra de afaceri a ASTINVEST, compania care opereaza platforma SMSLink.ro, a fost de peste 46.66 milioane RON, în creştere fata de anul 2021, când cifra de afaceri a fost de peste 38.99 milioane RON.

“Comparativ cu trimestrul 1 2022, la nivelul trimestrului 1 2023, înregistrăm de asemenea o creştere aproximativ 20% şi estimăm că această creştere se va menţine şi pe parcursul anului.”, precizează Alexandru Stupar, Director, ASTINVEST, compania care opereaza platforma SMSLink.ro.

Evoluţia ultimilor ani a arătat că nevoile de comunicare prin SMS sunt în creştere, SMS-ul fiind adoptat în foarte multe sectoare de activitate, fiind un canal de comunicare sigur, rapid, uşor de implementat, independent de conexiunea la Internet şi independent de aplicaţiile instalate pe telefon, fiind un serviciu de retea, disponibil pe telefon în mod implicit şi continuu.

Prin raportare la datele statistice furnizate de Autoritatea Natională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, la sfârşitul semestrului 1 2021, în România, există 22.5 milioane de utilizatori activi de telefonie mobilă (abonamente şi cartele preplatite), însemnând o rată de penetrare de 117%. Dintre acestea, 10.7 milioane reprezintă abonamente de telefonie mobilă persoane fizice, 3.1 milioane reprezintă abonamente de telefonie mobilă persoane juridice şi 8.7 milioane reprezintă cartele preplătite active de telefonie mobilă. Astfel SMS-ul este singurul canal de comunicare directă ce acoperă întreaga populaţie a Romaniei.

“Nevoia companiilor de a comunica direct, rapid, relevant şi personal cu clienţii este în creştere, iar SMS-ul este capabil sa raspundă la toate aceste cerinţe, astfel că în acest context, prognoza noastră este pentru o evoluţie pozitivă, în trend cu evoluţia pe care am avut-o şi până acum. Adiţional, asistăm la o polarizare a canalelor de comunicare directă, polarizare ce reconfirmă încă o dată că SMS-ul este canalul optim pentru comunicarea directă între companii şi clienţi, atat datorită avantajelor tehnice, precum independenţa faţă de conexiunea la Internet şi faţă de aplicaţiile instalate pe telefon, dar şi datorită preferinţelor utilizatorilor, care preferă acest canal pentru comunicarea între ei şi companii, spre dosebire de preferintele pentru comunicarea interpersonală.”, precizează Alexandru Stupar.

În prezent SMSLink este integrat cu peste 2000 de aplicatii on-demand şi on-premise, printre care integrări cu principalele platforme de eCommerce on-premise, precum Magento 1 & 2, OpenCart, WooCommerce, PrestaShop, CS-Cart, integrări cu principalii furnizori de soluţii eCommerce on-demand din România precum Gomag, Blugento, Extended, Famshop, dar şi internationali, precum Shopify şi VTEX şi integrari cu principalele platforme de automation la nivel global, precum întreaga suită Microsoft Power Automate, PowerApps, Azure Logic Apps, dar şi Zapier, Integromat, Make, RapidAPI şi UiPath.

“Rata de deschidere/citire a unui SMS este de 98%, deschiderea/citirea fiind realizată în primele minute de la recepţionarea SMS-ului. Mai departe, dacă vorbim de SMS Marketing, în medie, rata de engagement a SMS-urilor este de 6 – 8 ori mai mare decât rata de engagement a e-mail-urilor. Rata de conversie, în mod evident variază de la industrie la industrie şi de la brand la brand, fiind influenţată direct de diverşi parametri precum awareness-ul şi încrederea în brand, atractivitatea promoţiei, dar şi alti parametri care influenţează orice alt canal de marketing. Avantajul principal al SMS-ului este că acesta este citit intr-o proporţie de 98%, astfel contextul este semnificativ mai favorabil în comparatie cu alte canale de marketing direct, influenţând astfel în sens pozitiv rata de engagement şi mai departe rata de conversie.”, precizează Alexandru Stupar.

Platforma SMSLink a fost lansată acum peste 15 ani, în anul 2008, iar ideea a fost şi este de a furniza o soluţie SMS completă şi usor de utilizat care să integreze comunicarea prin SMS pentru companiile de orice dimensiuni, de la corporate/mid-size corporate şi IMM.

“Ne-am dorit de la inceput, şi am reusit chiar de la lansarea produsului să avem o platforma unificată care să integreze toate serviciile SMS de care ar putea avea nevoie o companie, de la SMS Marketing şi până la comunicare automatizată prin SMS prin diverse API-uri şi diverşi connectori. Adiţional faptului că SMSLink poate fi integrat prin API cu orice aplicaţie, în prezent, în jurul SMSLink exista un ecosistem complex de aplicatii, ecosistem care permite activarea unei integrări din cateva click-uri, iar astfel clienţii SMSLink pot integra comunicarea prin SMS din cateva click-uri cu peste 2000 de aplicaţii on-demand sau on-premise.”, precizează Alexandru Stupar.

Testati gratuit SMSLink

Pentru a utiliza platforma SMSLink.ro şi a beneficia de toate soluţiile SMS incluse în platforma SMSLink.ro, clienţii trebuie sa îşi creeze un cont de utilizator pe www.smslink.ro şi apoi pot utiliza toate serviciile SMS de care au nevoie.

, , , ,

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea