Cu ajutorul integrării Zendesk cu platforma SMSLink întâmpinam nevoia clienţilor de a integra simplu şi rapid fluxurile de business cu serviciile de transmitere automată de SMS-uri. Puteţi transmite astfel SMS-uri automate, direct din platforma Zendesk, atunci cand spre exemplu sunt îndeplinite anumite condiţii şi reguli, spre exemplu un ticket este deschis, actualizat sau rezolvat.

Clienţii dvs. ramân astfel în permanenţă conectaţi cu soluţiile dvs., îmbunatăţind astfel experienţa clienţilor, iar astfel customer service-ul dvs. ajunge la următorul nivel.

Integrarea Zendesk cu platforma SMSLink, pas cu pas

1. In interfata de client SMSLink, de pe Dashboard, accesati optiunea SMS Gateway – Configurare si setari
2. La sectiunea Creare conexiune SMS Gateway, completati o parola aleatoare si apasati Salvare conexiune. Este necesar sa retineti Connection ID-ul si Parola aferente conexiunii pentru a le introduce la pasii urmatori in platforma Zendesk.

3. Conectati-va la contul dvs. Zendesk
4. Accesati sectiunea Admin
5. La sectiunea Settings, accesati Extensions
6. Apasati pe Add target
7. Apasati pe URL target

8. In pagina deschisa completati urmatoarele:
8.1. In campul Title, completati: SMSLink
8.2. In campul URL, completati: https://secure.smslink.ro/sms/gateway/integration/zendesk.php?to={{ticket.requester.phone}}
8.3. In campul Method, alegeti: GET
8.4. In campul Attribute Name, completati: smsmessage
8.5. In campul Username, introduceti valoarea SMS Gateway – Connection ID, aferenta conexiunii generate la punctul 2 de mai sus
8.6. In campul Password, introduceti valoarea SMS Gateway – Parola, aferenta conexiunii generate la punctul 2 de mai sus
8.7. Alegeti Create target si apasati Submit

9. La sectiunea Business Rules, accesati Triggers
10. Apasati pe Add a new trigger

11. In pagina deschisa completati urmatoarele:
11.1. In campul Trigger name, completati spre exemplu: SMS client la ticket nou
11.2. In campul Description, nu este necesar sa completati nimic
11.3. In campul Category, alegeti: Notifications
11.4. In sectiunea Conditions, alegetei conditiile la care doriti sa se transmita SMS-ul, spre exemplu oricare din urmatoarele:
11.4.1. La sectiunea “Meet ALL of the following conditions”, apasati Add Condition si alegeti spre exemplu “Ticket” “Is” “Created” SAU
11.4.2. La sectiunea “Meet ANY of the following conditions”, apasati Add Condition si alegeti spre exemplu “Ticket” “Is” “Updated”
11.5. In sectiunea Actions, apasati pe Add action si alegeti Notify target, apoi alegeti SMSLink
11.6. In campul Message, compuneti mesajul, pentru care puteti utiliza placeholders, spre exemplu:

Stimate client, ticketul dvs. {{ticket.id}} are starea {{ticket.status}} si a fost preluat de echipa. Va multumim.

12. Testati setup-ul de mai sus in urmatorul mod:
12.1. Creati in Zendesk un Client/Utilizator de test, pentru care sa aveti un numar de telefon valid
12.2. Creati sau actualizati in Zendesk un Ticket, in functie de conditiile alese la punctul 11.4
12.3. Daca setup-ul este corect, pe telefon veti primi un SMS, iar daca intampinati dificultati, ne puteti contacta.

Despre SMSLink.ro

SMSLink.ro este una dintre principalele soluţii SMS din România, incluzând servicii precum SMS Marketing sau notificări SMS operationale, soluţie dezvoltată şi operată de către ASTINVEST, companie cu experienţă de peste 14 ani (începând cu anul 2008) în servicii SMS şi cu un trafic de peste 14.5 milioane de SMS-uri / lună (adica în medie peste 480.000 SMS în fiecare zi), fiind o soluţie aleasă de peste 1600 de clienţi corporate şi IMM, inclusiv instituţii bancare de top din România, care utilizează platforma SMSLink pentru notificări SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

, , ,

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea