TeCOMM eCommerce Conference&Expo este unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est si reuneste la editia din 21 si 22 octombrie din Cluj Napoca unii dintre cei mai buni speakeri naționali și internationali, oferind participantilor schimb de experientanetworking și oportunități de afaceri .

Evenimentul va aduce în Cluj-Napoca peste 40 de speakeri care vor oferi 2 zile de inovație în comerțul online, atât prin prisma primei zile a Conferinței care aduce keynote-uri și panel-uri de dezbatere, cât și prin a doua zi, care oferă participanților Workshopuri, prin intermediul evenimentelor conexe aflate sub umbrela TeCOMM: Digital Travel Forum și MarkDay.

  • Debate-uri: 8 nightmares for online shops, Because hope is not a strategy, Black Friday Strategies;
  • Prezentari: Empowering Customer Using Big-Data, The most powerful opportunities for building eCommerce success in 2016, Give joy, not just a parcel;
  • Workshopuri tematice: 7 Secrets that will help you NOT to lose money with Online Marketing, Applicable ways to engage affiliates , Empower your users (PPC workshop), The Customer as the center of your Email Marketing Strategy, Boost your sales with Online Video Marketing, Customers not devices (Analitycs Workshop), The good, the bad and the ugly social media, Learn the Art of Creating a Persuasive Purchase Journey, Mobile eCommerce.

Zona Expozitională aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic  și  pune la dispoziția participanților soluții și idei oferite de către aceștia.

TeCOMM se va încheia cu Awards Gala, unde vor fi premiați cei mai buni dintre cei care au contribuit la dezvoltarea industriei comerțului online.

Peste 300 de participanți sunt așteptați la Grand Hotel Italia *****, în cele 2 zile de eveniment.

Power to the customers

TeCOMM Cluj-Napoca va scoate în evidență importanța fidelizării consumatorului și modul în care magazinele online este necesar să își realizeze strategiile pentru 2016.

Conceptul acestei ediții este Power to the Customers, ceea ce înseamnă că succesul magazinelor online stă în mâinile consumatorului. În eCommerce, tendințele actuale subliniază cât de important este ca fiecare business online să pună accent pe profilul consumatorului, comportamentul și nevoile acestuia. În prezent, succesul în online este al business-urilor care reușesc să fidelizeze și să readucă clienții pe site-ul lor.

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea