Incepand de astazi integrarea SMSLink cu aplicatiile de gestiune S2S este la un click distanta. Programele de gestiune Imperial furnizate de S2S oferă soluții complete pentru administrarea eficientă și exactă a operațiunilor de vânzare, contabilitate primară și gestiune. Având funcționalități adresate magazinelor de orice tip (alimentar, vestimentar, piese auto etc.), barurilor și restaurantelor, hotelurilor și service-urilor de mai multe tipuri, programele Imperial optimizează procesele de lucru, reduc timpul de operare și elimină erorile umane și pierderile. S2S este un furnizor cu acoperire națională, 15 ani de experiență si mii de clienți mulțumiți.

Dacă utilizați programele de gestiune S2S, puteți folosi serviciile SMSLink.ro integrate, integrarea SMSLink.ro cu aplicatiile de gestiune S2S este la un click distanta, astfel ca generarea contului de utilizator SMSLink.ro si a conexiunii cu SMSLink se realizeaza printr-un singur click și direct din aplicația S2S, de la sectiunea S2S BackOffice Meniul Fișier / Alte setări / Setări cloud. Serviciul SMSLink.ro este inclus pentru toate tipurile de licențe S2S.

Trimiterea de SMS-uri integrata cu aplicatiile de gestiune S2S este foarte utilă pentru scenarii de utilizare precum:

  • trimiterea de mesaje de atenționare pentru clienții care au facturi restante
  • trimiterea de mesaje de confirmare a încasărilor prin bancă (automatizat)
  • trimiterea mesajelor personalizate (promoții, oferte speciale) la anumiți clienți
  • confirmarea trimiterii pachetului pentru serviciul de livrări la domiciliu (automat, când e gata comanda)
  • diferite mesaje despre starea vehiculului (din softul de devize auto)

Imperial Pos & Retail

Soft de gestiune pentru orice buzunar

Imperial POS & Retail este un soft de gestiune magazin, soluția ideală pentru informatizarea oricărui tip de magazin (alimente, îmbrăcăminte, bijuterii, magazin piese auto etc.), de la mici afaceri familiale până la supermarketuri. Este un soft complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor vânzării.

Acest soft este avizat cu majoritatea caselor de marcat existente pe piață. Soft de gestiune magazin Imperial POS & Retail se adaptează la nevoile magazinelor printr-o serie de module adiționale care pot fi instalate: rapoarte Android, modul legume-fructe, cântar self-service. Compatibil cu scannere cod bară pistol, sau omnidirecționale, iar pentru cei cu pretenții cu scannere încorporate în masă, cu cântar. Opțional se poate adapta și un sistem de fidelizare, bazat pe carduri, pentru a acorda discounturi și alte promoții clienților dvs.

Avantaje soft de gestiune Imperial POS & Retail

Soft de gestiune magazin făcut cu suflet de către persoane cu o vastă experiență în programare.
Creat împreună cu contabili cu experiență.
Deoarece este foarte important să fiți la zi cu legislația și cu tehnologia vă oferim update gratuit un an de zile.
Pentru a facilita descoperirea tuturor facilităților oferite de acest program, vă oferim 30 zile suport gratuit remote sau telefonic.

Acest soft de gestiune a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine. Scopul este gestionarea unui magazin simplu și eficient. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune. Programul este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente și perfect adaptabil cerințelor comercianților mici și mijlocii.

Imperial Bar & Restaurant

Soft gestiune bar creat pentru a vă ajuta munca de zi cu zi

Inspirat din activitatea agenților economici, Imperial Bar & Restaurant oferă control total asupra gestionării comenzilor și stocurilor, printr-o interfață adaptabilă. Este un soft gestiune restaurant modern și performant dedicat oricărui bar, restaurant, fast food și oricărei patiserii sau săli de biliard. Pe lângă funcționalitățile de contabilitate primară, sistemul facilitează comunicarea între ospătar, bucătărie și contabilitate. Astfel veți avea o situație în timp real a stocurilor, comenzilor și vânzărilor din local.

Programul urmărește întreg parcursul produselor, de la stadiul de materie primă până la livrarea comenzilor, oferind soluții pentru toate etapele activității. Proprietarii de localuri au astfel o viziune în detaliu asupra managmentului comenzilor, costului preparatelor și stadiului vânzărilor. În acest fel activitatea personalului este simplificată prin automatizările disponibile.

Ce avantaje mai are acest soft restaurant?

Pot fi folosite mai multe departamente, gen bar, bucătărie, pizza, fiecare având o imprimantă departamentală pe care ies comenzile.
Licența se acordă pe un an, după care se achiziționează din nou. În termen de 30 zile puteți schimba licența pe una pe viață, plătind doar diferența. Aveți 30 de zile suport gratuit, timp în care vă familializați cu aplicația, instalare și configurare incluse în preț, update gratuit. Doriți mai mult? Putem sa incheiem și un contract de suport la nevoie.

Imperial Hotel & Rooms

Soft management hotelier pentru hoteluri și pensiuni

Destinat hotelurilor de orice mărime, inclusiv motelurilor, pentru care achiziționarea unui soft adecvat era o opțiune costisitoare, programul Imperial Rooms permite înregistrarea simplă a activităților ce țin de rezervări, grad de ocupare, facturare și generare de statistici. Folosing softul de gestiune hotelieră Imperial Hotel and Rooms puteți gestiona ușor rezervările, clienții, și toate activitățile asociate.

Programul de gestiune hotelieră face parte din setul de programe Imperial. Utilizat împreună cu softul de gestiune restaurant Imperial Bar & Restaurant, sistemul oferă toate componentele necesare unui management hotelier complet și eficient. Comenzile din restaurantul hotelului pot fi transferate ușor pe cameră, iar clientul le achită la plecare pe baza notelor de transfer pe cameră emise pe imprimante de notă de plată.

La ce vă ajută un soft de management hotelier?

Un business de succes se bazează pe instrumente eficiente. Pentru a lucra eficient aveți nevoie să gestionați rezervările, și aveți o bază comună cu restaurantul.

Licența se acordă pe un an, după care se achiziționează din nou. În termen de 30 zile puteți schimba licența pe una pe viață, plătind doar diferența. Aveți 30 de zile suport gratuit, timp în care vă familiarizați cu aplicația, instalare și configurare incluse în preț, update gratuit. Doriți mai mult? Putem să incheiem și un contract de suport la nevoie.

Imperial Service & Repair

Un singur soft de management service auto pentru toate activitățile unui service

Imperial Service, cunoscut și ca Autodeviz, este un soft de management service auto simplu și intuitiv. Este destinat generării devizelor estimative și de reparații pentru service-uri auto, moto, ambarcațiuni. Proprietarii de service-uri pot utiliza programul pentru a gestiona întreg fluxul lucrărilor, din momentul înregistrării clientului, până la emiterea facturii și înregistrarea plății, respectând legislația în vigoare.

Programul oferă o viziune detaliată asupra managementului lucrărilor, corectitudinii personalului, costului reparațiilor, simplificând activitatea oricărui service. Prin interconectarea cu aplicația Imperial POS & Retail veți avea un soft complet atât pentru partea de service, cât și pentru partea de contabilitate primară, gestiune sau eliberarea de bonuri fiscale.

La ce vă ajută un soft devize service?

Un business de succes se bazează pe instrumente eficiente. Pentru a lucra eficient aveți nevoie să generați devize estimative, devize finale, recepția mașinii și alte documente legale. Dar ce ați zice dacă pe lângă aceste documente obligatorii prin lege, aplicația dvs. de service ar da și alte rapoarte utile. Eficiența angajatului, prețul vopselei folosind rețetele de preparare, adaosul comercial pentru piese sunt doar câteva exemple.

Licența se acordă pe un an, după care se achiziționează din nou. În termen de 30 zile puteți schimba licența pe una pe viață, plătind doar diferența. Aveți 30 de zile suport gratuit, timp în care vă familiarizați cu aplicația, instalare și configurare incluse în preț, update gratuit. Doriți mai mult? Putem să încheiem și un contract de suport la nevoie.

Mai multe detalii despre aplicațiile de gestiune S2S găsiți pe www.s2s.ro.

Detalii despre activarea integrarii SMSLink.ro – S2S gasiti aici.

, , , ,

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea