„Ecommerce Marketing: Cele mai bune studii de caz din jurul lumii”, „Noua era a experientelor consumatorului” sau „Cei 4 pasi in Managementul Produsului” sunt printre subiectele dezbatute de speakeri precum Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Hando Sinisalu (Fondator&CEO Best Marketing International) sau Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr) in cadrul celei de-a 9-a editii TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Evenimentul reuneste in 25 – 26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, speakeri nationali si internationali renumiti in domeniul eCommerce-ului si peste 300 proprietari ai magazinelor online care vor dezbate sub tematica Sell them your Story! tendintele anului in eCommerce, maximizarea profitului online, cresterea ratei de conversie sau modalitatile de crestere a business-urilor prin storytelling in eCommerce.

Proprietarii magazinelor online isi vand povestile in cadrul TeCOMM

Pe parcursul celor doua zile ale evenimentului, TeCOMM va include prezentari, dezbateri, workshopuri sustinute de peste 30 speakeri internationali si nationali. Prima zi a evenimentului, 25 octombrie, dedicata conferintei, va fi deschisa de prezentarea lui Jonathan Chippindale pe tema Story-Telling in a Digital World, urmata de dezbaterea „Sell Them Your Story” unde speakerii Florin Filote (Marketplace Director eMAG) sau Mihai Patrascu (Fondator&CEO evoMAG) vor transmite participantilor modalitatile prin care pot promova si transmite povestea de branding clientilor.

Speakeri de talie mondiala precum Mitch Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Giacomo Summa (Co-Fondator&CEO Stylect), Marius Costin (Country Manager PayU) sau Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive) vor  aborda subiecte precum: publicitatea prin video-urile programatice, platile online sau evolutia m-commerce.

10 lucruri esentiale pe care magazinele online le ignora

Victor Tighinean (General Manager KRM (ECCO) pentru Romania, Ungaria, Croatia, Slovenia and Serbia), Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive) si Horia Grozea (Director Online&Mobile Payments Netopia) vor participa in cadrul sesiunii de debate 10 lucruri esentiale pe care magazinele online le ignora.

In premiera, TeCOMM va include in acest an, sesiunea Start-up Area, dedicata companiilor care nu detin inca un magazin online. Speakerul international Maarten Deboo (CEO Baldwin) va discuta despre cum poti creste rata de conversie, iar Attila Birtha (Managing Partner Proclick) va prezenta pasii necesari pentru a incepe o afacere in online. Calin Biris (Digital Director Loopaa Marcom) va sustine workshop-ul pe tema Branding and Marketing my eCommerce business, iar Cosmin Daraban (CEO&Co-Founder Silkweb) va prezenta modul in care o companie poate sa-si formeze si sa-si mentina relatia cu clientii.

Peste 10 workshop-uri pentru profesionistii in marketing-ului, antreprenori si specialisti in conversii/SEO/PPC

In agenda celei de-a doua zi, TeCOMM va include peste 10 workshopuri desfasurate in paralel si unde vor participa proprietarii magazinelor online, profesionistii in marketing si eCommerce. In cadrul Markday, workshop-urile vor fi sustinute de catre Catalina Ionescu (Client Partner eCommerce CEE) care va vorbi despre How to sell more through storytelling, urmata de Marius Deak (Founder&CEO GreenPixel) si Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science), cu workshop-ul How to leverage DATA for your Business and Marketing Strategy.

Cresterea companiilor, inovatia in business sau dezvoltarea platformelor eCommerce sunt temele abordate de antreprenori nationali si internationali precum Alexander Goesswein (Central Europe Managing Director Criteo), Sergiu Negut (Dean MSRM), Ionut Grossu (Managing Director&Co-Founder Service Return) si Catalin Popa (Azure Business Development Manager Microsoft).

Urs Eros (Manager InterNetX ) si Grews Gore (Sales Account Manager) vor sustine in cadrul workshopurilor axate pe Conversii/SEO/PPC prezentarea legata de strategiile prin care poti creste afacerile prin intermediul domeniului. Despre conversii, SEO si PPC vor vorbi Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Florinel Ioan Chis (Executive Director ARMO) si Ovidiu Joita (Owner IAgency), ce vor prezenta studii de caz relevante in domeniu.

In cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc si o sesiune de dezbatere pe tema Black Friday 2016, in cadrul careia se va vorbi despre strategiile utilizate de catre companii in ziua cunoscuta drept vinerea neagra a reducerilor.

Top playeri in eCommerce: Raiffeisen Bank, Ve Interactive, Mastercard sau Microsoft sustin interactiunea dintre profesionistii in eCommerce si furnizorii de servicii

Peste 20 de companii de renume la nivel national si international precum Raiffeisen Bank, Ve Interactive, Mastercard sau Microsoft vor prezenta ultimele inovatii din domeniile conexe in care acestia activeaza.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 5 ani in Cluj-Napoca peste 1400 de participanti si a inclus peste 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea