Previziunile in eCommerce pentru urmatorii ani, la TeCOMM

Retailerii sunt nevoiti sa ofere clientilor cea mai buna experienta de cumparare posibila pentru a satisface cerintele consumatorilor, iar metodele de dezvoltare vor fi prezentate in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce va reuni la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 profesionisti in eCommerce.

Esecul apare de cele mai multe ori din locurile de unde nu te astepti. Daca te afli la inceput si detii prima ta companie, primul tau start-up, exista sanse sa nu observi aceste lucruri, de aceea trebuie sa cauti persoane cu experienta care nu neaparat au avut succes, dar care s-au confruntat pozitiv cu esecul.”, declara Ivan Imhoff, fondatorul agentiei de marketing House of Kaizen din Londra care sustine ca business-urile de succes din domeniul eCommerce prezinta cateva caracteristici comune precum definirea scopului, adaptabilitatea planului de afaceri, definirea esecului si metodologiile. Ivan are care are o experienta de peste 16 ani in marketing online, cu predilectie in zona de retentie a clientilor, CRO si strategie.

Proprietarii de magazine online vor cunoaste in cadrul TeCOMM modalitatile prin care pot defini directia companiei si strategiile utilizate pentru asigurarea succesului in cadrul sesiunilor de workshop prezentarilor si dezbaterilor sustinute de cei peste 30 speakeri de renume din tara si din strainatate, profesionisti in eCommerce.

Shopping contextual – in topul tendintelor pentru urmatorii ani

Shopping-ul contextual sau personalizat, este o tendinta importanta in comertul electronic si va fi dezbatuta in cadrul evenimentului, experienta de cumparare centrata pe utilizator fiind nu doar o prioritate, ci un avantaj competitiv pentru magazinele online. Ovidiu Joita, fondatorul agentiei de marketing online si SEO iAgency va sustine in cadrul evenimentului workshop-ul despre conversii, SEO si PPC realizate eficient. Cu o experienta de peste 15 ani in marketing online si un portofoliu de clienti renumiti pe piata romaneasca a comertului electronic, Ovidiu va sustine workshopul practic in cadrul caruia participantii vor descoperi tendintele si inovatiile din acest segment.

Metodele de plata flexibile – o necesitate in viitorul comertului electronic

Vanzarile efectuate de pe platformele mobile vor continua sa creasca si in urmatorii ani, acesta ramanand unul dintre principalele trenduri in industria comertului electronic. Retailerii vor trebui sa ofere clientilor un upgrade la metodele de plata clasice, iar usurinta cu care se poate efectua plata este direct proportionala cu cresterea conversiilor, potrivit cmsreport.com.

Lideri in furnizarea de sisteme de plata online, compania PayU are o prezenta globala in 16 tari si ofera peste 250 de modalitati de plata rapide, sigure si eficiente magazinelor online, metodele putand fi integrate atat offline cat si online pe platforme precum computer, tableta, device-uri mobile sau cosuri de cumparaturi. Marius Costin, Country Manager Pay U, are o experienta de peste 13 ani in management si telecom, coordonand echipe de pana la 800 de persoane. Viziunea sa se concentreaza pe dezvoltarea talentelor si a echipelor si pe identificarea oportunitatilor care aduc crestere accelerata in industria eCommerce.

Prezentari, dezbateri si workshop-uri interactive la cea de-a 9-a editie TeCOMM

TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc in 25-26 octombrie la Cluj-Napoca, iar tema centrala a acestei editii este „Sell them your story”, ce va include in cele doua zile ale evenimentului prezentari, workshop-uri si dezbateri. Moderatorul evenimentului este Ionut Munteanu, Managing Partner la Webdigital, prima companie din Romania care a decis reducerea saptamanii de lucru la 4 zile.

Printre speakerii internationali care vor sustine prezentari si dezbateri se numara Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Catalina Ionescu (Client Partner eCommerce Facebook), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect) Toma Matei (Head of Commercial Ve Interactive), Gabriel Ghita (Head of New Business CEE Mastercard Europe) sau Mitch Goldman (Head of Product Storegecko). In cadrul workshop-urilor practice vor fi prezenti speakeri precum Monica Jitariuc (Managing Director The Practice MSLGROUP), Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science), Florinel Ioan Chis (Director Executiv AMRO), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Sergiu Negut (Director MSMR) sau Ionut Grosu (Director&Fondator Service Return).

Evenimentul TeCOMM va include si sesiunea Start-up Area, dedicata celor care intentioneaza sa isi deschida un magazin online sau activeaza in domeniu de mai putin de 6 luni. Calin Biris (Digital Director Loopa Marcom), Cosmin Daraban (CEO&Co-fondator Silkweb) si Attila Birtha (Managing Partner Proclick) vor sustine 4 workshop-uri practice in prima zi a evenimentului. Calin Biris va sustine workshop-ul de branding pentru cei aflati la inceputul carierei in eCommerce, cum se creaza identitatea de brand si  promovarea afacerii online prin metode care dau rezultate. Calin este fondatorul Online Mastery, unul dintre cele mai complexe programe educationale de marketing online din Romania si a fost nominalizat de catre revista Forbes in topul 30 al celor mai de succes tineri antreprenori romani. TeCOMM este evenimentul ce sta sub semnatura Libero Events, iar inscrierile continua pe site-ul oficial www.cluj.tecomm.ro.

“Cum sa vinzi mai mult prin storytelling?” la TeCOMM Cluj

Companii de renume precum Facebook, Amazon, Google sau Apple folosesc conceptul de storytelling ca o puternica strategie de comunicare a brand-ului pentru a crea relatii noi si a creste astfel rata de conversie.

Catalina Ionescu, Client Partner for Global Marketing Solutions la Facebook, va impartasi in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo modalitatile prin care companiile isi pot creste vanzarile prin intermediul storytelling-ului.

Cu o experienta de peste 8 ani in marketing, Catalina a lucrat in trecut pentru Procter&Gamble, iar in prezent, activitatea sa se axeaza pe dezvoltarea strategiilor de afaceri impreuna cu profesionisti din marketing, utilizand servicii si produse Facebook.

Storytelling-ul, unul dintre marile avantaje ale platformelor Facebook si Instagram

In cadrul workshop-ului Cum sa vinzi mai mult prin storytelling, Catalina va prezenta studii de caz care vin in ajutorul magazinelor online ca sursa de inspiratie pentru dezvoltarea afacerilor prin cresterea vizibilitatii brand-ului si, in final, a vanzarilor.

Cea de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM reuneste in 25-26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, peste 300 de proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce.

Povestile de succes – tendinta anului 2016 in eCommerce

In comertul electronic, storytelling-ul nu este de neglijat, povestea din spatele unui produs fiind unul dintre principalii factori care ii indeamna pe cumparatori sa-l aleaga, conform publicatiei engadget.com. Utilizarea storytelling-ului poate aduce cresteri si beneficii considerabile unui brand, reteaua de socializare Facebook inregistrand, in al doilea trimestru al anului curent, venituri de 6,44 miliarde de dolari, in crestere cu 59% fata de anul precedent, arata paginademedia.ro. Un factor important in acest sens a fost, conform fondatorului Mark Zuckerberg, progresul pe care serviciul de video l-a inregistrat.

Cu toate acestea, pentru a crea imaginea unui brand si pentru a creste vanzarile, proprietarii de magazine online si profesionistii in eCommerce au nevoie, pe langa povestea brand-ului si de cat mai multe date cu privire la clientii sau potentialii clienti. Lucia Ciuca, Managing Director la Quantum Data Science, va sustine in cadrul TeCOMM workshop-ul Cum sa utilizezi DATE pentru compania si strategia de marketing, unde va prezenta studii de caz care masoara audienta publicului si ofera o intelegere mai buna a consumatorilor de online.

 

Start-up Area, cum sa creezi si sa dezvolti un magazin online de la A la Z

Noutatea acestei editii o reprezinta Start-up Area, sesiunea dedicata celor care intentioneaza sa isi deschida un magazin online sau proprietarilor care se afla la inceputul unei astfel de initiative. Start-up Area este o sectiune structurata sub forma a patru workshop-uri, in cadrul carora participantii vor afla cum isi pot deschide magazinul online, cum sa isi aleaga compania de curierat si logistica si cum anume trebuie sa fie comunicat brand-ul, si alte aspecte care duc la fidelizarea clientilor. Profesionistii in eCommerce care vor sustine workshop-urile in cadrul Start-up Area sunt Calin Biris (Director Digital Loopaa Marcom), Cosmin Daraban (CEO&Co-Fondator Silkweb) sau Attila Birtha (Managing Partner Proclick).

Workshop-uri, prezentari si sesiuni de dezbateri, in ambele zile ale evenimentului

Evenimentul TeCOMM include in cele doua zile ale evenimentului prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 30 de speakeri internationali si nationali. In prima zi a evenimentului vor avea loc prezentarile sustinute de speakerii Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect) si Mitch Goldman (Head of Product Storegecko).

Cea de-a doua zi a evenimentului este dedicata workshop-urilor, iar subiectele prezentate se vor axa pe Marketing, Antreprenoriat si Conversii/SEO/PPC. Alaturi de Catalina Ionescu, speakerii Marius Deak (Fondator&CEO Green Pixel), Monica Jitariuc (Managing Director The Practice MSLGROUP), Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science), Ovidiu Joita (Director iAgency), Florinel Ioan Chis (Director Executiv AMRO), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Sergiu Negut (Associate Dean, Maastricht School of Management) si Ionut Grosu (Managing Director&Founder la Service Return).

Evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, sub semnatura Libero Events, se afla la cea de-a 9-a editia, fiind unul dintre cele mai mari evenimente de profil din Europa de Est. La editia din acest an, tema centrala este Sell them your story, iar participantii vor afla informatii despre maximizarea profitului online, cresterea ratei de conversie, sau storytelling in eCommerce.

Optimizarea ratei de conversie, esentiala in succesul unui business online

Ivan Imhoff, fondatorul agentiei de marketing House of Kaizen din Londra, va fi speaker in cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce reuneste in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce.

Cu o experienta de peste 16 ani in marketing online, cu predilectie in zona de customer acquisition, CRO si strategie, Ivan va sustine in cadrul TeCOMM prezentarea „Dynamic Content Personalization”, ce va include strategii de conversie dincolo de clasica metoda A/B testing si va demonstra ce rezultate se pot obtine prin crearea unei povesti personalizate pentru fiecare utilizator. “Acesta este cel mai inalt nivel de complexitate. Ma refer la o poveste care se schimba pentru fiecare individ in functie de interesele si nevoile sale proprii, nu de cele ale audientei generale”, sustine Ivan Imhoff.

Proprietarii magazinelor online nu sunt multumiti de rata de conversie

Profitul realizat in comertul online este strans legat de rata de conversie. Conform unui studiu realizat de compania Econsultancy, doar 1 din 5 proprietari de business online este multumit de rata de conversie pe care o are, iar expresia “optimizarea ratei de conversie” a urcat in topul cautarilor realizate pe Google.

Rata medie de conversie in comertul electronic este de 3%, rezultand ca 97% dintre vizitatori parasesc un website fara a cumpara, potrivit companiei de software Marketizator. „Specialistii de marketing din ziua de astazi se concentreaza pe date pentru a genera vanzari si profit. Ei vor ca tehnologia si algoritmul sa faca totul in locul lor, astfel uita constant care este cel mai important aspect: oamenii. […] Campaniile de marketing de succes sunt cele care reusesc sa se conecteze cu oamenii, sa ii persuadeze.”, declara Ivan.

Peste 10 workshop-uri practice dedicate optimizarii conversiilor, antreprenoriatului si marketingului la TeCOMM

Optimizarea conversiilor, cele mai actuale tendinte CRO, instrumente de optimizare, crearea de continut dinamic, precum si cresterea cifrei de afaceri prin intermediul vanzarilor online sunt printre temele de discutie din cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agentia de evenimente Libero Events.

In a doua zi a evenimentului se vor desfasura 10 workshop-uri practice axate pe Conversii/SEO/PPC, Marketing si Antreprenoriat. In cadrul prezentarii „Trece de la Olcit la Tesla: strategii de a obtine rezultate sigure online”, Cristian Ignat, fondatorul agentiei Canopy va prezenta profesionistilor in eCommerce strategiile pentru cresterea vanzarilor online. Cu peste 10 ani experienta in marketing online, Cristian a ajutat leaderi ai business-urilor online din Australia, US, UK si Romania sa isi creasca vanzarile si profitul. Alaturi de Cristian Ignat, Florinel Ioan Chis, directorul executiv ARMO, va sustine in 26 octombrie prezentarea legata de tactici concrete de optimizare a conversiilor si implicit cresterea vanzarilor, acesta avand o experienta de peste 10 ani in livrarea solutiilor end-to-end catre marii retaileri online.

Aflat la cea de-a 9-a editie, TeCOMM eCommerce Conference&Expo este unul dintre cele mai mari evenimente de eCommerce din Europa de Est. Tema centrala a acestei editii este „Sell them your story”, in cadrul careia proprietarii de magazine online vor afla informatii concrete despre cum isi pot maximiza profitul in online. Prima zi a evenimentului va cuprinde prezentari si sesiuni de debate, iar in cea de-a doua zi vor fi sustinute workshop-uri.

Editia din aceasta toamna aduce noutati precum Start-up Area, sectiunea dedicata proprietarilor care intentioneaza sa isi deschida un magazin online sau se afla la inceputul unei astfel de initiative. Sectiunea Start-up Area este structurata sub forma a patru workshop-uri, in cadrul carora participantii vor afla de la profesionistii in eCommerce cum sa isi deschida magazinul online, cum sa aleaga compania de curierat si logistica, cum sa realizeze comunicarea brand-ului si retentia clientilor. Speakerii care au confirmat prezenta la aceasta sectiune sunt: Calin Biris (Director Digital Loopaa Marcom), Cosmin Daraban (CEO&Co-Fondator Silkweb) sau Attila Birtha (Managing Partner Proclick).

Peste 30 speakeri internationali si nationali precum Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Mitch Goldman (Head of Product Storegecko), Mihai Patrascu (CEO&Fondator Evomag), Gabriel Ghita (Head of New Business CEE Mastercard Europe), Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive), Ovidiu Joita (Owner IAgency), Sergiu Negut (Maastricht School of Management Romania), Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science) sau Victor Tighinean (Director General ECCO) vor participa la evenimentul moderat de Ionut Munteanu, Managing Partner la Webdigital.

Inovatia constanta in eCommerce – aspect esential pentru dezvoltare

Dezvoltarea magazinelor online si inovarea in eCommerce este un aspect esential pentru proprietarii de magazine online, iar in cadrul celei de-a 9a editii a evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo ce va avea loc in 25-26 octombrie la Cluj-Napoca, acestia vor afla noi trenduri care sa ii ajute in dezvoltarea afacerilor.

Industria eCommerce-ului aparuta in urma cu 40 ani, iar in Romania mult mai recent de atat, continua sa creasca rapid prin intermediul tehnologiei, a inovatiilor si a business-urilor care intra pe piata online in fiecare an. Fondatorul Intelligencr, una dintre cele mai mari companii de inovare la nivel mondial, Paul Papadimitriou este unul dintre speakerii care au confirmat prezenta la TeCOMM.

Expert in dezvoltarea tehnologica, Papadimitriou ajuta companii precum Microsoft, eBay, Fujistu, SABMiller, Canonical, Astra SES, EY, Criteo, Siemens, Tumblr, Uniunea Europeana sau ITU sa isi dezvolte afacerea in functie de trendurile macro si micro. Prin intermediul studiilor de caz, specialistul va prezenta in cadrul evenimentului analize si strategii care au creat inovatie in companii de renume.

Recunoscut pentru abilitatile sale de conducere si de analiza, Paul Papadimitriou este expert in dezvoltarea tehnologica, iar prin activitatea sa ajuta companiile sa isi dezvolte afacerea in functie de trendurile macro si micro. Speakerul realizeaza si emisiuni de profil precum: Lavoyers – viitorul calatoriilor aeriene, The Digital Loop – starea transformarii digitale sau Notion Capital – cei mai buni antreprenori din Marea Britanie.

Strategii si modalitati de inovare in eCommerce prezentate la TeCOMM

Alaturi de Paul Papadimitriou, Gabriel Ghita, Head of Business CEE Mastercard Europe va puncta inovatiile legate de platile online in cadrul celei de-a 9a editii a evenimentului TeCOMM. Peste 350.000 magazine online din intreaga lume detin o tehnologie care permite procerarea platilor online prin intermediul MasterCard, unul dintre cei mai mari operatori de plati electronice la nivel mondial cu sisteme de securitate avansate.

In luna iunie a acestui an, Mastercard a lansat pe piata o aplicatie inovativa prin intermediul careia a integrat serviciile de asistenta clienti, acces la informatii si vanzari pentru o experienta sigura si rapida. Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, Gabriel Ghita s-a alaturat Mastercard in 2007, pentru a dezvolta compania in Romania si in regiunea Balcanica. Acesta coordoneaza echipa care implementeaza noi tehnologii pentru realizarea platilor online si identificarea oportunitatilor de business in domenii precum eCommerce, platile online sau P2P.

Peste 30 de speakeri internationali si nationali vor dezbate in aceasta toamna subiecte de actualitate din domeniul eCommerce sub tematica “Sell them your story” ce urmareste sa prezinte modalitatile prin care proprietarii de magazine online isi pot dezvolta afacerea prin intermediul storytelling-ului, mCommerce-ului, trendurilor in social media, inovatie in eCommerce, SEO sau prin intermediul tehnicile marilor companii pentru afacerile mici.

Start-up Area: De la planificare la dezvoltarea magazinelor online

Editia din acest an reuneste peste 300 de proprietari ai magazinelor online si specialisti in eCommerce, marketing, SEO, conversii sau PPC. Noutatea editiei o reprezinta sectiunea Start-up Area, iar proprietarii de afaceri care doresc sa isi deschida un magazin online vor putea participa la workshop-uri despre: primii pasi in deschiderea magazinului online, alegerea companiei de curierat si logistica, comunicare in eCommerce si fidelizarea clientilor sustinute de specialisti in eCommerce precum Calin Biris (Digital Director Looppaa Marcom), Attila Birtha (Managing Partner ProClick) sau Cosmin Daraban (CEO&Co-founder Silkweb).

Evenimentul va include prezentari, dezbateri si workshop-uri sustinute de profesionisti precum Jonathan Chippindale (Chief Executive Holition), Giacomo Summa (CEO&Co-founder Stylect), Hando Sinisalu (CEO&Founder Best Marketing International), Mitch Goldman (Head of Product&Partnership Storegecko), Mihai Patrascu (CEO&Founder evoMAG), Cristian Ignat (Chief Canophyst Canopy), Florinel Chis (Executive Director ARMO), Sergiu Negut (Associate Dean of Entrepreneurial Growth, Maastricht School of Management Romania) sau Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science).

mCommerce in 2016: Cresteri semnificative pentru magazinele on-line

Vanzarile online prin intermediul aplicatiilor mobile au crescut semnificativ in ultimii ani, se arata intr-un studiu realizat de shopify.com la nivel global. Dintr-un total de 100% vanzari inregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultima generatie, semn ca una dintre noile tendinte in eCommerce este cea de mobile.

In mediul online, pe langa structura site-ului, cosul de cumparaturi, tool-urile utilizate, strategiile adoptate, campaniile si bugetul investit pana la transformarea din UX in CX si fidelizarea ulterioara a clientului, cifrele sunt definitorii. Povestea de succes a unui business este spusa, in mare parte, prin intermediul cifrei de afaceri.

Despre tendinta cresterii vanzarilor in online prin intermediul aplicatiilor mobile si smartphone-urilor se va discuta in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce va reuni in 25-26 octombrie peste 300 de proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce in Cluj-Napoca.

Cresteri de peste 55 % la comenzile magazinelor online, inregistrate de pe telefonul mobil

In 2016, comparativ cu 2015, „comenzile inregistrate de pe telefonul mobil au crescut cu 55%”, afirma Mihai Patrascu, CEO evoMAG, unul dintre top playerii romani din mediul online. Din totalul comenzilor plasate online, 16% sunt efectuate prin intermediul unui telefon, iar „40% din trafic vine de pe mobil”, a declarat Patrascu.

CEO-ul evoMAG din 2015, Mihai Patrascu se afla printre speakerii TeCOMM, unul dintre cele mai mari evenimente din Europa de Est adresat industriei eCommerce unde se vor aborda subiecte precum cresterea numarului de comenzi efectuate cu telefonul mobil. Mihai are o experienta de peste 10 ani in eCommerce, fiind pasionat de domeniul IT inca din perioada liceului. Dupa primii 8 ani de activitate si cifre de afaceri de 50 de milioane de euro, acesta a reusit sa aduca evoMAG printre primii trei top playeri din domeniul comertului electronic romanesc si sa situeze brandul WatchShop, al carui proprietar este, in topul magazinelor ce comercializeaza ceasuri online. Cifra de afaceri evoMAG pentru anul 2016 este estimata la circa 20 de milioane de euro.

Fondatorul Stylect, aplicație mobila desemnata de Apple printre cele mai bune la nivel global, participa la TeCOMM

Fondatorul aplicatie mobile de fashion Stylect, Giacomo Summa va vorbi in cadrul TeCOMM despre evolutia comertului electronic prin platformele mobile. Cu peste 1 milion de descarcari, aplicatia mobila Stylect a fost desemnata de Apple ca fiind printre cele mai bune aplicatii din 133 tari si printre cele mai bune aplicatii in Italia, Germania, Austria sau Polonia in 2014. Giacomo Summa a activat in companii de renume precum Google sau Rocket Dafiti.

Pe langa prezentari si dezbateri incluse in agenda evenimentului, TeCOMM include si peste 10 workshop-uri menite sa ajute participantii in dezvoltarea companiilor. Cristian Ignat, fondatorul Canopy, cu peste 10 ani experienta in marketing online va prezenta in cadrul TeCOMM strategiile menite sa aduca rezultate sigure in cadrul workshop-ului: Trece de la Olcit la Tesla: Strategii de a obtine rezultate sigure online. Cristian a reusit sa genereze rezultate atat brand-urilor de top cu care a lucrat, cat si companiilor preocupate sa devina lideri.

Peste 30 de speakeri vor participa in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca precum: Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Mitchell Allan Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Hando Sinisalu (CEO&Fondator Best Marketing International), Florinel Chis (Director Executiv AMRO) sau Gabriel Ghita (Head of New Business CEE, Mastercard Europe).

TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj a reunit in 5 ani peste 1400 de participanti si a inclus peste 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.

Top playerii magazinelor online isi vand povestile in aceasta toamna!

Cluj-Napoca gazduieste cea de-a 9-a editie TeCOMM eCommerce Conference&Expo in 25-26 octombrie 2016 la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca. Evenimentul dedicat industriei comertului electronic targeteaza peste 300 proprietari de magazine online, alaturi de furnizori ce ofera produse, servicii si solutii de eCommerce.

Sell them your story este tema centrala din acest an prin care top playerii din online, reprezentanti ai companiilor din partea de vest a Europei si speakeri de renume din tara vor analiza ce se afla in spatele povestii de succes – de la structura site-ului, cosul de cumparaturi, tool-urile folosite, strategiile adoptate, campaniile si bugetul investit pana la transformarea din UX in CX si fidelizarea ulterioara a clientului.

Speakeri din UK, piata dominanta in eCommerce, prezenti in aceasta toamna in Romania

Marea Britanie este recunoscuta ca fiind una dintre tarile de referinta pentru piata de eCommerce, alaturi de Germania si Franta. Piata europeana online este dominata de UK, aflata pe primul loc, cu cresteri de 16,2% in anul precedent si 14,9 % pana in prezent, potrivit centrului de cercetare Retailresearch.

Printre cei peste 30 speakeri prezenti la TeCOMM eCommerce Conference se numara si specialisti din UK, precum Jonathan Chippindale, directorul executiv al Holition, ce va vorbi in aceasta toamna despre storytelling in era digitala, subiect aflat in tendintele actuale ale eCommerce-ului. „TeCOMM este despre invatare, colaborare, experienta si schimb de cunostinte, deci planuiesc sa ofer si sa preiau our next big idea”, a declarat Chippindale, ce detine o experienta de peste 15 ani in eCommerce.

Mitchell Allan Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko) si Hando Sinisalu (CEO&Founder Best Marketing International) au confirmat deja prezenta la eveniment. Mitchell Goldman reprezinta StoreGecko, cel mai rapid si usor sistem de gestionare a informatiilor despre produs de pe piata si este cunoscut pentru e-book-ul de succes: 6 crucial things I wish I knew when choosing Magento. Hando Sinisalu colecteaza si analizeaza studii de caz bazate pe marketing digital si este autorul cartii The Best of Global Digital Marketing, Storybook 1 and 2.

De ce este nevoie de informare constanta in eCommerce?

La nivel national exista peste 8000 de magazine online, conform estimarilor platformei operationale Frisbo, cifra in continua crestere. In cadrul TeCOMM, proprietarii magazinelor online isi dezvolta afacerea prin participarea la peste 25 de prezentari, workshop-uri si dezbateri, dar intalnesc si furnizorii de servicii in zona expozitionala.

Conferinta TeCOMM a reunit in 5 ani peste 1400 de participanti, 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri si peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.

Afacerea digitala: specialistii in eCommerce dezvaluie secretele unui business online

Despre ce este necesar sa stim pentru o reteta a succesului atunci cand ne referim la un business online aflam de la specialistii in eCommerce, in luna aprilie, la TeCOMM eCommerce Conference. Sunt numerosi factori care influenteaza bunul mers al unei afaceri digitale. Ca si proprietar al unui magazin online, te lovesti de diverse provocari. Rata de conversie reprezinta unul dintre cei mai importanti indicatori de performanta (KPI) ai unui business online. Aceasta influenteaza ROI-ul din fiecare sursa de trafic, ceea ce inseamna ca rata de conversie cu cat este mai mare, cu atat creste si ROI-ul.

Rata de conversie este strans legata de rata de abandon a cosului de cumparaturi, care in Romania este in medie de aproximativ 60%-80%, conform wall-street.ro. Motivele care ii determina pe vizitatori sa renunte la cosul de cumparaturi sunt numeroase, printre acestea se numara pretul, costurile de transport, indecizia fata de achizitie comparativ cu alte site-uri sau lipsa tuturor detaliilor despre produs. Printre intrebarile care se ridica in urma acestui procent sunt: Stii ce cauta utilizatorii pe site-ul tau?  Daca nu, atunci cum stii ce sa le livrezi?” spune Lenneke van der Meijden – Online Conversion Specialist si eCommerce Manager@Euroflorist (Olanda), speaker in cadrul TeCOMM Bucuresti din 21 Aprilie.

Euroflorist este lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori oriunde in lume. Compania a fost fondata in 1982, in Malmö, Suedia si a fost prima florarie online, aparuta in 1995. Printr-o retea de florarii profesionisti in 12 tari europene,  Euroflorist trimite mai mult de 1,8 milioane de buchete pe an.

Learn how to easily get customer insights and push your conversion to the next level  este titlul workshop-ului sustinut de Lenneke, in care va arata cum sa-ti optimizezi rata de conversie prin testari de usability si va oferi exemple si sfaturi despre cum sa obtii cu usurinta insight-uri despre clienti.

In cadrul workshop-ului pe care il va sustine la TeCOMM, va explica de ce o promovare facuta ca la carte, SEO, social media si continutul site-ului, nu vor duce neaparat la convertirea vizitatorilor. De asemenea va vorbi si despre cum sa-ti incepi testarea de usability prin propriile mijloace cu buget redus  si cum poti sa-ti imbunatatesti rata de conversie, folosind insight-uri despre clienti.

Trecerea de la statutul de simplu vizitator la cel de client necesita eforturi din partea responsabilului de optimizare a site-ului de comert electronic. Pentru imbunatatirea experientei utilizatorului este nevoie sa se gaseasca solutii folosind tacticile specifice de optimizare a ratei de conversie. Lenneke ofera cateva sfaturi importante proprietarilor de business-uri online: Cunoaste-ti userii, viziteaza-ti propriul website ca si cand l-ai vizita pentru prima oara si evalueaza-ti propria experienta pentru a ajunge la rezultat. De asemenea verifica cu regularitate daca site-ul tau are probleme tehnice, cum ar fi link-urile nefunctionale.

In 21 Aprilie, la Bucuresti, are loc editia aVIII-a la nivel national TeCOMM eCommerce Conference&Expo (Athénée Palace Hilton), unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. Sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Speakerii care si-au confirmat deja prezenta vin din agentii si magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda si Romania: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce“),  Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK), Steen Rasmussen (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), reprezentanti ai companiilor MasterCard, Banca Transilvania, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion si Flanco.

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea