Blugento si SMSLink te ajuta sa fii mereu alaturi de clientii tai prin integrarea notificarilor SMS operationale

Suntem bucurosi sa anuntam parteneriatul cu Blugento, o solutie construita pe fundatia solida a platformei Magento care ofera toate functiile necesare unui magazin online într-o soluție robusta și ușor de utilizat. De acum Blugento, cu ajutorul SMSLink, vă oferă posibilitatea să trimiteți notificări SMS operationale, despre statusul comenzilor din magazinul dvs. online, către clienții dvs. într-un mod accesibil și ușor.

Avantajele notificărilor SMS in eCommerce

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online, rata de deschidere a unui SMS fiind de peste 99%.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul reprezinta cel mai eficient canal de comunicare directa, fiind citit in medie in primele 5 secunde de la primire.
  • Statisticile arata de asemenea ca numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati permanent si in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica cu clientii dvs. prin notificarea acestora prin SMS despre starea comenzilor, SMS-ul fiind cel mai personal mijloc de comunicare directa.
  • Informand clientii prin SMS despre starea comenzilor, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • Spre deosebire de alte canale de comunicare, SMS-ul este un canal de comunicare disponibil continuu, independent de conexiunea utilizatorului la Internet, astfel stiti intotdeauna ca informatia privind comanda ajunge in timp util la clienti.

Pentru activarea serviciului de notificari SMS operationale in magazinul dvs. online Blugento, este necesar sa contactati persoana dvs. de contact din cadrul Blugento sau ne puteti contacta pe noi prin oricare metoda de contact, iar noi vom initia setup-ul impreuna cu echipa Blugento.

Despre SMSLink

SMSLink.ro este una dintre principalele soluţii SMS din România, incluzând servicii precum SMS Marketing sau notificări SMS operationale, soluţie dezvoltată şi operată de către ASTINVEST, companie cu experienţă de peste 12 ani (începând cu anul 2008) în servicii SMS şi cu un trafic de peste 12 milioane de SMS-uri / lună (adica în medie peste 380.000 SMS în fiecare zi), fiind o soluţie aleasă de peste 1200 de clienţi corporate şi IMM, inclusiv instituţii bancare de top din România, care utilizează platforma SMSLink pentru notificări SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

Despre Blugento

Blugento este o solutie eCommerce ultra-performanta, construita pe platforma solida Magento, intr-un format SaaS, fara costurile ridicate asociate unei solutii Magento. Cu Blugento clientii beneficiaza de toate functiile necesare pentru un magazin online de succes, dar fara grija pentru infrastructura tehnica si problemele asociate intretinerii unui magazin online. Astfel, se pot concentra pe ceea ce este important pentru ei – promovarea si crestea business-ului.

, , , , ,

Plugin-uri gratuite pentru notificari SMS pentru PrestaShop si WooCommerce

Notificarile SMS pentru eCommerce, un must-have pentru orice magazin online, au devenit mai usor de integrat. SMSLink a lansat plugin-uri gratuite pentru PrestaShop si WooCommerce, prin care integrarea se realizeaza cu efort minim, fara know-how tehnic, in cateva minute. Notificarile operationale (despre starea comenzilor) prin SMS genereaza zeci de avantaje pentru magazinul online.

Avantajele notificărilor SMS in eCommerce

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online, rata de deschidere a unui SMS fiind de peste 99%.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul reprezinta cel mai eficient canal de comunicare directa, fiind citit in medie in primele 5 secunde de la primire.
  • Statisticile arata de asemenea ca numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati permanent si in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica cu clientii dvs. prin notificarea acestora prin SMS despre starea comenzilor, SMS-ul fiind cel mai personal mijloc de comunicare directa.
  • Informand clientii prin SMS despre starea comenzilor, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • Spre deosebire de alte canale de comunicare, SMS-ul este un canal de comunicare disponibil continuu, independent de conexiunea utilizatorului la Internet, astfel stiti intotdeauna ca informatia privind comanda ajunge in timp util la clienti.

Modulele SMSLink pentru principalele platforme eCommerce

Integrările SMSLink cu principalele platforme eCommerce

Soluţii SMS complete pentru orice sector de activitate

Adiţional, integrarea soluţiei SMSLink pentru notificările SMS operaţionale se poate realiza atât prin SMS Gateway, un SMS API ce ofera 4 metode de integrare, precum Web Service SOAP sau JSON, API HTTPS sau protocol SMPP, cât şi prin Mail to SMS.

De asemenea soluţia SMSLink.ro poate fi integrată prin Microsoft Power Automate, Zapier si Integromat, cu peste 2000 de aplicaţii SaaS, din cateva click-uri, astfel putând fi automatizate foarte usor aproape orice fluxuri de date care necesita notificări SMS.

SMSLink.ro este una dintre principalele soluţii SMS din România, incluzând servicii precum SMS Marketing sau notificări SMS operationale, soluţie dezvoltată şi operată de către ASTINVEST, companie cu experienţă de peste 12 ani (începând cu anul 2008) în servicii SMS şi cu un trafic de peste 12 milioane de SMS-uri / lună (adica în medie peste 380.000 SMS în fiecare zi), fiind o soluţie aleasă de peste 1200 de clienţi corporate şi IMM, inclusiv instituţii bancare de top din România, care utilizează platforma SMSLink pentru notificări SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

, , , , , , , , , ,

Inclusiv de Black Friday beneficiati de suport telefonic si prin e-mail 24 / 7

La SMSLink beneficiati de suport tehnic si comercial 24/7 pentru pregatirea si desfasurarea campaniilor SMS pentru evenimentul Black Friday, in toate zilele in care acesta se organizeaza.

SMSLink este singurul provider de servicii SMS care furnizeaza si in restul timpului suport tehnic 24/7 pentru ca ne dorim ca SMS-ul sa fie un mediu disponibil oricand aveti nevoie.

Pe langa suport tehnic si comercial 24/7 aveti la dispozitie tool-uri eficiente pentru a desfasura campanii in cateva minute:

  • Posibilitatea de a incarca si valida o baza de clienti in cateva secunde
  • Posibilitatea de a lansa o campanie SMS in cateva secunde
  • Plata prin card a campaniilor SMS, cu activare si facturare automata 24/7/365
  • Platforma mobila de SMS Marketing, pentru a lansa campanii SMS de oriunde sunteti
  • Integrare eficienta cu orice platforma sau aplicatie de eCommerce
  • Monitorizare in timp real a campaniilor SMS

Platforma SMSLink este utilizata de peste 8 ani de peste 700 de clienti multumiti din domeniul banking, telecom, retail, medical samd., si sustinand un trafic de peste 60 de milioane de SMS-uri pe an.

Pentru orice informatii suplimentare, intrebari, suport tehnic sau comercial, ne puteti contacta in orice moment, prin e-mail la contact@smslink.ro sau la numerele de telefon disponibile aici.

, ,

Cluj-Napoca gazduieste cea de-a 9-a editie a TeCOMM

Sell them your story! este tematica sub care vor fi reunite prezentarile complexe, workshop-urile interactive si dezbaterile pe tematici de actualitate a peste 30 de speakeri nationali si internationali, specialisti in domeniul comertului electronic.

Structurat pe doua zile, evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo aduce impreuna in 25 si 26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, peste 300 de proprietari de magazine online si specialisti din domeniul eCommerce, in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului.

Prima zi este dedicata conferintei propriu-zise, iar in cadrul acesteia vor sustine prezentari speakeri recunoscuti la nivel mondial precum Jonathan Chippindale (Chief Executive of Holition), Mitch Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Giacomo Summa (Co-Fondator&CEO Stylect), Florin Filote (Marketplace director eMAG), Mihai Patrascu (Fondator&CEO evoMAG), Marius Costin (Country Manager PayU) sau Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive). Acestia vor  aborda subiecte precum: publicitatea prin video-urile programatice, platile online sau evolutia mCommerce-ului.

Marketing-ul, antreprenoriatul si conversiile – aspecte cheie discutate in cadrul workshop-urilor din a doua zi a evenimentului

Ziua de 26 octombrie este dedicata workshop-urilor pe teme de interes din domeniul marketing-ului, antreprenoriatului sau conversii/SEO/PPC. In cadrul sesiunii Markday, workshop-urile vor fi sustinute de catre Catalina Ionescu (Client Partner eCommerce CEE), Marius Deak (Founder&CEO Avandor), Alexandra Craciun (Communication Consultant) si Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science).

Workshop-urile dedicate antreprenoriatului vor fi sustinute de speakeri nationali si internationali precum Alexander Goesswein (Central Europe Managing Director Criteo), Sergiu Negut (Dean MSRM), Ionut Grossu (Managing Director&Co-Founder Service Return) si Catalin Popa (Azure Business Development Manager Microsoft). De asemenea, Roxana Petre (Business Development Manager Romania MasterCard) va sustine prezentarea „The future of payment is now!”.

Tematica conversiilor/SEO/PPC este abordata de Urs Eros (Manager InterNetX), Grews Gore (Sales Account Manager), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Florinel Ioan Chis (Executive Director ARMO) si Ovidiu Joita (Owner IAgency), ce vor prezenta studii de caz relevante in domeniu.

Black Friday in Romania 2016 – despre pasiunea romanilor de a face cumparaturi online, strategii si studii de caz

In cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc sesiunea de dezbatere pe tema Black Friday 2016, in cadrul careia Victor Tighinean (General Manager ECCO Shoes), Mihai Patrascu (Founder&CEO evoMAG), Ionut Grossu (Managing Director&Co-Founder Service Return) si Roxana Petre (Business Development Manager Romania MasterCard) vor vorbi despre strategiile utilizate de catre companii in ziua cunoscuta drept vinerea neagra a reducerilor.

Incepator in eCommerce? Start-up Area este sesiunea dedicata celor la inceput de drum in comertul electronic

In premiera, TeCOMM va include in acest an, sesiunea Start-up Area, dedicata companiilor care nu detin inca un magazin online. Speakerul international Maarten Deboo (CEO Baldwin) va discuta despre cum poti creste rata de conversie, iar Attila Birtha (Managing Partner Proclick) va prezenta pasii necesari pentru a incepe o afacere in online. Calin Biris (Digital Director Loopaa Marcom) va sustine workshop-ul pe tema Branding and Marketing my eCommerce business, iar Cosmin Daraban (CEO&Co-Founder Silkweb) va prezenta modul in care o companie poate sa-si formeze si sa-si mentina relatia cu clientii.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 5 ani in Cluj-Napoca peste 1400 de participanti si a inclus peste 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.

Trimite SMS catre mai multi destinatari simultan prin Mail to SMS

Incepand de astazi Mail to SMS permite transmiterea de SMS-uri la mai multi destinatari simultam, prin adaugarea mai multor destinatari in campul To al aceluiasi e-mail. Aflati mai multe despre aceasta noua functia din documentatia de utilizare a serviciului Mail to SMS.

Mail to SMS va permite sa transmiteti SMS-uri direct din clientul dvs. de e-mail, fie ca este vorba de un client de webmail (GMail, Yahoo! Mail, Microsoft Hotmail) sau de un client instalat pe computerul dvs. (Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook sau Windows Mail) catre orice numere de telefon mobil din Romania.

Serviciul Mail to SMS poate fi de asemenea integrat foarte usor cu diverse aplicatii si echipamente pentru transmiterea prin SMS a diverselor alerte pe care pana acum le primeati pe e-mail, pentru a imbunatati astfel timpii de reactie la orice evenimente care pot sa apara.

Mail to SMS va permite sa urmariti in timp real SMS-urile transmise, direct in platforma SMSLink si sa receptionati prin e-mail raportul de livrare pentru fiecare SMS transmis.

Testati gratuit serviciile SMSLink.ro

Pentru ca punem accent pe calitatea serviciilor si pentru ca va furnizam unul dintre cele mai complete servicii de transmitere de SMS-uri din Romania va invitam sa testati gratuit serviciile SMSLink.ro. Pentru a testa serviciile SMSLink.ro este necesar sa va creati un cont de utilizator accesand www.smslink.ro/inregistrare/ sau sau daca aveti deja un cont de utilizator trebuie doar sa va autentificati accesand www.smslink.ro/autentificare/ .

, , , ,

Ne-am clasat pe locul 13 in clasamentul Deloitte Technology Fast 50, Central Europe

Ne-am clasat pe locul 13 in clasamentul Deloitte Technology Fast 50, 2015, Central Europe, clasament organizat de Deloitte, brand-ul sub care zeci de mii de specialisti din firme independente din intrega lume colaboreaza pentru a oferi servicii clientilor in urmatoarele domenii – audit, consultanta, consultanta financiara.

România înregistrează astfel o creștere semnificativă, pentru al treilea an consecutiv, cu 29 companii înregistrate (față de 18 în 2014), din care zece companii în Fast 50 (față de șase în 2014) și liderul categoriei Big 5. Pentru ediția din 2015 au fost luate în calcul veniturile din perioada 2011-2014, cu o creștere medie înregistrată de companiile românești prezente în Fast 50 de 544%.

În contextul în care economia României a înregistrat cea mai mare creștere din CEE în primele trei trimestre ale anului, opt dintre companiile locale prezente în clasamentul Deloitte Fast 50 sunt nou-intrate. Totodată, din două companii românești, una este lider la categoria Big 5, care include companiile dinamice, prea mari ca venituri, pentru a concura, pe picior de egalitate, cu firmele mai mici din categoria Fast 50. Față de anul trecut, România înregistrează o creștere a numărului de firme din sectorul de software. Cinci dintre companiile din top au sediul în București, două în Cluj-Napoca, una în Iași, una în Sibiu, una în Timișoara și una în Baia Mare.

„Suntem foarte mândri de toate companiile românești prezente în clasamentul Fast 50 2015 și de faptul că România înregistrează creșteri semnificative de la an la an. Acest lucru confirmă competitivitatea mediului de afaceri local, dar mai ales faptul că talentul antreprenorilor români face diferența în regiune în ultimii ani”, a spus Alina Mirea, Partener Deloitte România și managerul local al proiectului Fast 50. „Mai mult, putem spune că asistăm deja la crearea unei adevărate comunități a antreprenorilor români, pe care Deloitte România va continua să o aducă în prim-plan și să o susțină prin întâlniri regulate și transfer de know-how.”

La rândul său, Ahmed Hassan, Country Managing Partner Deloitte România, a subliniat faptul că majoritatea companiilor românești din clasamentul Deloitte CE Technology Fast 50 au fost înființate înaintea crizei financiare și au traversat cu bine această perioadă dificilă. Prin comparație, majoritatea companiilor din regiune prezente în clasament au fost înființate în 2009.

„Prin faptul că au crescut în acești ani, traversând cu bine perioada de criză, demonstrează că antreprenorii au viziune pe termen lung și că au venit cu soluții inovatoare, de impact, în perioade dificile. Viziunea și inovația sunt valori pe care Deloitte le împărtășește, astfel că vom continua să susținem companiile la început de drum pentru a ajuta mediul antreprenorial din România să-și confirme potențialul remarcabil”, a adăugat Ahmed Hassan, Country Managing Partner Deloitte România.

Cu o creștere de 998%, compania ZebraPay din București ocupă locul VI în clasamentul regional, cea mai bună poziție ocupată de o entitate românească prezentă în top. Aflată pentru al doilea an consecutiv în clasament, compania ITNT din Sibiu, lider local Fast 50 în 2014, și-a continuat creșterea, cu 933% (față de o creștere de 1433% înregistrată în anul anterior). Insoft Development & Consulting se numără de asemenea printre vedetele ediției din acest an, întrucât este prezentă în două categorii: locul I la categoria Big 5 și poziția 15 la categoria Fast 50, nou-intrată în clasament, cu o creștere de 577%.

Teamnet International SA rămâne și anul acesta între companiile din categoria Big 5, coborând o poziție față de anul trecut (locul IV vs. locul III în 2014), cu o rată de creștere de 127%.

ASTINVEST ocupă locul 13 (cu o rată de creștere de 705%), urmată, pe locul 15, de INSOFT Development & Consulting (577%). Piconet ocupă locul 21 (486%), iar Geskimo poziția 42 (419%).

Rata medie de dezvoltare a companiilor Fast 50 din domeniul tehnologiei a scăzut la 560%, de la 698% în 2014. În ciuda creșterii ratelor medii de dezvoltare raportate în 2014, se înregistrează o scădere continuă de la valoarea de vârf realizată în 2012, de 1.026%. În clasamentul din acest an sunt prezente companii din nouă țări: Polonia (12 companii), România (10 companii), Croația (8 companii), Cehia și Slovacia (câte 5 fiecare), Ungaria (4), Bulgaria, Lituania și Serbia (câte 2). Dintre cele 50 de companii, 38 sunt prezente pentru prima oară, 3 au urcat în clasament, iar 8 au coborât. Topul este, și de data aceasta, dominat de firmele de software (29), urmate de companiile de media (14), cele de hardware (4) și cele de telecomunicații (3).

, , , ,

Am lansat platforma mobila de SMS Marketing

SMSLink lanseaza platforma mobila de SMS Marketing care va ajuta sa creati campaniile SMS direct de pe smartphone, printr-o interfata intuitivă si usor de utilizat, optimizata pentru smartphone. Iata cateva dintre avantajele platformei mobile de SMS Marketing:

Interfaţă mobilă optimizată pentru smartphone

Interfaţa a fost optimizata în aşa fel încât să realizaţi simplu şi eficient orice task-uri pentru a lansa în cel mai scurt timp o campanie SMS.

Administraţi eficient bazele dvs. de date

Puteţi încărca, valida şi modifica bazele dvs. de date direct de pe smartphone, având un sistem eficient de validare a numerelor de telefon şi eliminarea celor greşite sau duplicate.

Urmăriţi în timp real rapoartele campaniilor dvs.

Istoricul campaniilor poate fi urmărit în timp real de pe smartphone, astfel încat să monitorizaţi în timp real rezultatele campaniei SMS.

Alimentaţi contul dvs. de utilizator plătind direct de pe smartphone

Puteţi comanda şi plăti SMS-urile direct de pe smartphone, utilizând servicii de plată prin card sau Internet Banking, printr-o interfaţă de comandă şi plată optimizată pentru smartphone.

Cum puteţi beneficia de platforma mobilă de SMS Marketing?

Platforma mobilă de SMS Marketing nu necesită activare prealabilă şi nu implică nici un fel de taxă de activare sau abonament lunar. Tot ce trebuie să faceţi este să accesaţi platforma mobilă de SMS Marketing la http://mobile.smslink.ro atunci când aveţi nevoie.  Aflati mai multe despre platforma mobila de SMS Marketing.

Testati gratuit serviciile SMSLink.ro Pentru ca punem accent pe calitatea serviciilor si pentru ca va furnizam unul dintre cele mai complete servicii de transmitere de SMS-uri din Romania va invitam sa testati gratuit serviciile SMSLink.ro. Pentru a testa serviciile SMSLink.ro este necesar sa va creati un cont de utilizator accesand www.smslink.ro/inregistrare/ sau sau daca aveti deja un cont de utilizator trebuie doar sa va autentificati accesand www.smslink.ro/autentificare/ .

, , ,

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea