Plugin-uri gratuite pentru notificari SMS eCommerce pentru PrestaShop, WooCommerce, OpenCart 1.5 – 3.0+ si Magento 1 si 2

Notificarile SMS pentru eCommerce, un must-have pentru orice magazin online, au devenit mai usor de integrat. SMSLink a lansat module gratuite pentru principalele platforme de eCommerce, acoperind toate versiunile majore, prin care integrarea se realizeaza cu efort minim, fara know-how tehnic, in cateva minute. Notificarile operationale (despre starea comenzilor) prin SMS genereaza zeci de avantaje pentru magazinul online.

Avantajele notificărilor SMS in eCommerce

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online, rata de deschidere a unui SMS fiind de peste 99%.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul reprezinta cel mai eficient canal de comunicare directa, fiind citit in medie in primele 5 secunde de la primire.
  • Statisticile arata de asemenea ca numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati permanent si in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica cu clientii dvs. prin notificarea acestora prin SMS despre starea comenzilor, SMS-ul fiind cel mai personal mijloc de comunicare directa.
  • Informand clientii prin SMS despre starea comenzilor, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • Spre deosebire de alte canale de comunicare, SMS-ul este un canal de comunicare disponibil continuu, independent de conexiunea utilizatorului la Internet, astfel stiti intotdeauna ca informatia privind comanda ajunge in timp util la clienti.

Modulele SMSLink pentru principalele platforme eCommerce

Integrările SMSLink cu principalele platforme eCommerce

Soluţii SMS complete pentru orice sector de activitate

Adiţional, integrarea soluţiei SMSLink pentru notificările SMS operaţionale se poate realiza atât prin SMS Gateway, un SMS API ce ofera 4 metode de integrare, precum Web Service SOAP sau JSON, API HTTPS sau protocol SMPP, cât şi prin Mail to SMS.

Soluţii SMS integrate prin SMS API

Integrarea soluţiei SMSLink pentru notificările SMS operaţionale se poate realiza atât prin SMS Gateway, un SMS API ce ofera 4 metode de integrare, precum Web Service SOAP, API-uri de tip REST de tipul HTTP(S) GET / POST sau JSON, API BULK sau protocol SMPP, cât şi prin Mail to SMS.

Solutii SMS integrate prin platforme middleware

De asemenea soluţia SMSLink.ro poate fi integrată prin Microsoft Power Automate, Zapier si Integromat, cu peste 2000 de aplicaţii SaaS, din cateva click-uri, astfel putând fi automatizate foarte usor aproape orice fluxuri de date care necesita notificări SMS.

Testati gratuit SMSLink

Pentru a utiliza platforma SMSLink.ro şi a beneficia de toate soluţiile SMS incluse în platforma SMSLink.ro, clienţii trebuie sa îşi creeze un cont de utilizator pe www.smslink.ro şi apoi pot utiliza toate serviciile SMS de care au nevoie.

Despre SMSLink.ro

SMSLink.ro este una dintre principalele soluţii SMS din România, incluzând servicii precum SMS Marketing sau notificări SMS operationale, soluţie dezvoltată şi operată de către ASTINVEST, companie cu experienţă de peste 12 ani (începând cu anul 2008) în servicii SMS şi cu un trafic de peste 12 milioane de SMS-uri / lună (adica în medie peste 380.000 SMS în fiecare zi), fiind o soluţie aleasă de peste 1200 de clienţi corporate şi IMM, inclusiv instituţii bancare de top din România, care utilizează platforma SMSLink pentru notificări SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

, , , , , , , , , , , , ,

SMSLink este integrat cu platforma Gomag pentru transmiterea de notificari SMS operationale

SMSLink este integrat cu platforma eCommerce Gomag, si astfel va ofera posibilitatea sa trimiteti notificari SMS operationale, despre statusul comenzilor din magazinul dvs. online, catre clientii dvs. intr-un mod accesibil si usor.

Avantajele notificărilor SMS in eCommerce

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online, rata de deschidere a unui SMS fiind de peste 99%.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul reprezinta cel mai eficient canal de comunicare directa, fiind citit in medie in primele 5 secunde de la primire.
  • Statisticile arata de asemenea ca numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati permanent si in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica cu clientii dvs. prin notificarea acestora prin SMS despre starea comenzilor, SMS-ul fiind cel mai personal mijloc de comunicare directa.
  • Informand clientii prin SMS despre starea comenzilor, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • Spre deosebire de alte canale de comunicare, SMS-ul este un canal de comunicare disponibil continuu, independent de conexiunea utilizatorului la Internet, astfel stiti intotdeauna ca informatia privind comanda ajunge in timp util la clienti.

Activarea integrarii SMSLink – Gomag se realizeaza in cateva minute

  1. Deschide-ti un cont pe platforma SMSLink.
  2. Accesati SMS Gateway – Configurare si setari si creati o conexiune noua la sectiunea Creare conexiune SMS Gateway. Este necesar sa retineti Connection ID-ul si Parola aferente conexiunii pentru a le introduce la pasul urmator in platforma Gomag.
  3. In platforma Gomag, accesati sectiunea Gomag Apps si gasiti aplicatia SMS Link in categoria SMS.
  4. In sectiunea SMS Link din cadrul Gomag Apps, introduceti Connection ID-ul (ID conexiune) si Parola stabilite la pasul 2, descris mai sus.
  5. Din platforma Gomag, incepeti sa folositi un SMS Bot. Acest bot urmareste comenzile pe care clientii le plaseaza in magazinul tau si le trimite acestora SMS-uri de notificare in functie de statusul in care se afla comenzile lor, prin intermediul platformei SMS Link. Activeaza un SMS Bot urmand instructiunile de aici.

Despre SMSLink

SMSLink.ro este una dintre principalele solutii SMS din Romania, incluzand servicii precum SMS Marketing sau notificari SMS operationale, solutie dezvoltata si operata de catre ASTINVEST, companie cu experienta de peste 12 ani (incepand cu anul 2008) in servicii SMS si cu un trafic de peste 12 milioane de SMS-uri / luna (adica in medie peste 380.000 SMS in fiecare zi), fiind o solutie aleasa de peste 1200 de clienti corporate si IMM, inclusiv institutii bancare de top din Romania, care utilizeaza platforma SMSLink pentru notificari SMS critice precum autorizarea 3D Secure prin SMS OTP (One-Time Password) a tranzactiilor cu cardul pe Internet.

Datorita infrastructurii si tehnologiei de ultima generatie, avem capacitatea tehnica de a implementa solutii SMS complexe, capabile sa raspunda atat nevoilor companiilor atat de nivel enterprise si IMM.

ASTINVEST este un furnizor de servicii si solutii IT&C ce s-a remarcat de-a lungul timpului cu solutii IT&C inovatoare si cu rezultate vizibile atat pe plan national cat si international. Astfel, in anul 2015 compania a fost prezenta in prestigiosul clasament Deloitte Technology Fast 50 cu 2 nominalizari: Locul 13 in clasamentul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe si Locul 127 in clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA.

Despre Gomag

Gomag este o platforma eCommerce 100% romaneasca, cu peste 600 de magazine online in portofoliu si o echipa de 17 specialisti in spate. Platforma poate fi inchiriata contra unui abonament lunar, de la cel pentru afaceri incepatoare cu pretul de 1 euro pe zi si pana la business-uri cu volume uriase. In platforma ai la dispozitie functionalitati esentiale pentru a vinde online, inclusiv module de marketing, CRM, tehnici de vanzare avansate, pop-up-uri native, peste 100 de aplicatii iar de acum inainte, GoBots – primul bot intr-o platforma eCommerce.

, , , , ,

SMSLink este integrat cu platforma FamShop

Incepand de astazi platforma SMSLink este integrata cu platforma ecommerce FamShop. Comerciantii ce utilizeaza platforma de ecommerce FamShop pot beneficia de trimitere automata a SMS-urilor atat in scopul confirmarii comenzii, cat si in scop de marketing, prin integrarea cu platforma SMSLink.ro. Dintre avantajele notificarilor operationale in eCommerce amintim:

  • Notificarile SMS pentru informarea clientilor despre starea comenzilor reprezinta un must-have pentru orice magazin online.
  • Statisticile arata ca numarul de comenzi anulate sau returnate scade atunci cand clientul este informat eficient despre starea comenzii plasate. SMS-ul este un canal citit in 99% din cazuri, spre deosebire de e-mail.
  • Numarul de apeluri in call center pentru solicitarea de informatii despre starea comenzilor va scadea, clientii dvs. fiind informati instant, in mod automatizat, imediat ce starea comenzii se actualizeaza.
  • Construiti o relatie mai puternica prin informarea prin SMS a clientilor dvs. despre starea comenzilor.
  • Informand clientii prin SMS, increderea in magazinul dvs. online creste, statisticile aratand ca SMS-urile de informare sunt foarte apreciate de utilizatori.
  • SMS-ul este cel mai personal mijloc de comunicare directa, fiind un canal de comunicare eficient

Pentru a configura integrarea SMSLink in platforma FamShop, este necesar sa aveti FamShop, editia Enterprise si sa accesati sectiunea de administrare a magazinului dvs. online.

In sectiunea de administrare a magazinului dvs. online, accesati meniul Setari -> General, iar in sectiunea “Integrare SMSLink”, trebuie completate campurile aferente “Connection ID” si “Parola” cu datele din contul SMSLink de la sectiunea SMS Gateway > Configuare si setari. Optional, se poate defini si un mesaj predefinit in campul “Mesaj text” ce poate fi folosit la trimiterea automata de SMS.

, , , , ,

Comert electronic 2018: o experienta personalizata, automatizata, conversationala

In 2015, Uber introducea pentru prima data conceptul de comert conversational prin optiunea de a activa o cursa prin aplicatia messenger. Ideea de baza pe care consumatorul o simtea era ca prin platforma de comunicare poate interactiona cu business-ul, poate avea suport tehnic, pune intrebari si sa cumpere cu doar un simplu click – totul fara a parasi aplicatia.

In ultimii ani, din ce in ce mai multe magazine online internationale au implementat chatbots ca interfata de comunicare pentru a confirma comenzi, a trimite notificari, a instiinta despre un status al livrarii sau asistenti digitali care sa plaseze comenzi in cateva minute. La nivel international, discutam despre magazine online precum Tommy Hilfiger, Hawkers, Sephora sau Burberry.

Cum functioneaza si cu ce contribuie un chatbot la eficientizarea unui magazin online?

Pe de o parte, cu ajutorul comertului conversational, clientii interactioneaza cu reprezentantul unei platforme, a unui chatbot sau chiar un mix dintre acestea pentru a primi un serviciu personalizat. Concret, un chatbot este un program capabil sa intretina o conversatie scrisa  cu un client si sa inlocuiasca un departament intreg de customer care. Beneficiile unui magazin online sunt de la suport imediat in relatia cu clientii, fidelizarea si cunoasterea acestora, pana la cresterea vizibilitatii brandului in social media sau simplificarea platilor.

Pe de alta parte, inteligenta artificiala devine pe zi ce trece tot mai precisa si mai eficienta, contribuind la furnizarea de recomandari personalizate si cresterea vanzarilor prin studierea comportamentului utilizatorilor. Ca perspectiva de viitor, un studiu Gartner preconizeaza ca, pana in 2020, 85% dintre solicitarile consumatorilor vor primi raspuns fara a fi necesara interactiunea cu o persoana fizica.

Cum sta situatia in Romania?

Chatbots in social media schimba regulile jocului la nivel international, insa magazinele online din Romania nu par sa finalizeze lucrarile in privinta acestui aspect desi, orientarea este fara dar si poate, catre automatizare si implicit solutii de re-engagement al utilizatorului dupa ce adauga produse in cos. Banca Transilvania, Vodafone sau Carrefour sunt cativa jucatori care au implementat chatbots pe zona de asistenta, employer branding sau scop comercial, dar nu exclusiv pe zona de eCommerce.

De ce are nevoie piata din Romania pentru a juca alaturi de jucatorii internationali?

“Piata de eCommerce din Romania are nevoie de educare si deschidere, de investitii si parteneriate strategice la nivel international. In mediul competitiv existent in industria comertului online si tinand seama de evolutia rapida din ultimii ani, personalizarea experientei de cumparare este o prioritate: conduce la conversii, creeaza interactiune 1 vs 1, livreaza mesajul potrivit persoanei potrivite. Aceasta se poate face cu ajutorul tehnologiei si a investitiei in unelte precum chatbots, asistenti digitali – in principiu, automatizari” declara Iulia Pascal, marketing manager TeCOMM.

Una dintre noutatile pe care le aduce TeCOMM eCommerce Conference&Expo la cea de-a 12-a editie, din Cluj-Napoca este subiectul legat de ChatBots, o solutie ideala pentru cresterea afacerii online.

In fiecare toamna, Cluj-Napoca devine hub-ul de networking si educatie a magazinelor online. Proprietarii magazinelor online si profesionistii in domeniile conexe se reunesc la TeCOMM care are loc intre 9-10 noiembrie la BT Arena din Cluj-Napoca.

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt: Exponea, Turkish Airlines, Kiss FM, DWF, eMag Marketplace, Filadelfia Turism, C-Solution, SMSLink, Profitshare, Conectoo, iAgency, Gomag, Online Mastery.

TeCOMM 2018: Intr-o piata in care consumul este in crestere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi in eCommerce?

Romania inregistreaza cea mai rapida dezvoltare in eCommerce in ultimul an conform raportului eCommerce Europe, cu toate ca un studiu ASE pozitioneaza Romania pe ultimul loc in Europa privind ponderea eCommerce in PIB si in totalul retail-ului.

In egala masura, piata se maturizeaza treptat, fiind tara in care 24% din cumparatorii din Europa au facut achizitii peste granite. Piata de eCommerce din Romania a ajuns anul trecut la 2.8 miliarde de euro, urmand ca in 2018 sa depaseasca valoarea de 3 miliarde de euro.

Romania, la o crestere a consumului fara precedent de la criza din 2008 pana in prezent. Cum pot beneficia cei care vand in online de aceasta crestere?

Conform ZF, pe partea de utilizare a PIB, consumul a fost principalul motor al cresterii economice. Accentul pe consum (am avut o crestere a cifrei de afaceri in comert cu 11%) care a crescut gratie majorarilor salariale si reducerilor de taxe, aduce oportunitati pentru retailerii care stiu cum sa atraga clientii catre magazinele lor.

In acest context TeCOMM ridica provocarea celor care fac comert in online si totodata vine cu raspunsuri si solutii.

Fiecare magazin online trebuie sa tina pasul cu noutatile in industrie, sa intalneasca posibili parteneri la evenimetele dedicate industriei. Modul in care achizitionam produse s-a schimbat in ultimul deceniu. Alexa ne poate fi partener de cumparaturi pentru un gadget nou, la fel cum Siri ne intelege nevoile cat am clipi. Clientii sunt usor distrasi, nerabdatori, vor sa economiseasca timp, bani si energie, tinand cont in acelasi timp de o experienta excelenta in procesul de cumparare. Calatoria catre client nu mai este o pista de la A la B, este un proces care imbina online-ul si offline-ul.” declara Iulia Pascal, marketing manager TeCOMM eCommerce Conference&Expo de la Cluj-Napoca.

Evenimentul se desfasoara in perioada 9-10 noiembrie la BT Arena din Cluj Napoca si aduce un nou format, adaptat pietei actuale de eCommerce. In cadrul TeCOMM, retailerii prezenti afla de ce trebuie sa tina cont pentru a atrage cat mai multi clienti catre magazinele lor si cum pot sa isi creasca astfel business-urile online.

TeCOMM 2018 Cluj -Napoca: ce aduce nou aceasta editie?

Anul acesta, TeCOMM Cluj are o noua structura (agenda). Cele doua zile ale evenimentului includ zona expozitionala complexa, workshop-uri tehnice axate pe eCommerce, sesiuni de Masterclass AI&Big Data si RO Magento pentru developers, prezentarile fiind sustinute de speakeri nationali si internationali care dau tonul in aceste domenii.

  • Nou: Ro Magento: Pentru a beneficia de potentialul maxim al comertului online, este necesar ca investitorii sa valorifice mai intai de toate resursa umana. Evenimentul Ro Magento vine catre developeri cu un format hands-on masterclass, care cuprinde o parte teroretica, precum si o parte de live code dedicata developerilor. Din aceeasi categorie, masterclass-ul AI & Big Data for developers este adresat arhitectilor de software, managerilor tehnici, dezvoltatorilor de Inteligenta Artificiala si specialistilor in data science.
  • Ecommerce Tracks. TeCOMM sustine dezvoltarea continua a magazinelor online prin furnizarea de continut in cadrul workshop-urilor de marketing online, care au loc in ambele zile ale evenimentului. Prin participarea la aceste workshop-uri, profesionistii in eCommerce primesc sfaturi si exemple concrete.
  • Zona expozitionala complexa: reprezinta o zona excelenta pentru activari ale brandului, furnizorii noi, intalniri 1 to 1, coffee talks, lansari de noi produse, interactiune cu consumatorii, audit oferit magazinelor online si oportunitati B2B pentru profesionistii din domeniul eCommerce. Zona expo este deschisa pe parcursul ambelor zile ale evenimentului pentru toti cei care sunt interesati de eCommerce, accesul fiind gratuit.
  • Networking & Business Cocktail

TeCOMM

Evenimentul dedicat exclusiv industriei si comunitatii eCommerce ofera de peste 8 ani continut de calitate, dar a creat si o comunitate formata din peste 2000 profesionisti in industrie.

Incepand de astazi, inscrierile pentru biletul Best-price se realizeaza pe site-ul oficial al evenimentului TeCOMM.

Industria de comert electronic are un potential de crestere imens, atat din perspectiva pietei, cat si a resursei umane ce se formeaza in domeniu, iar cifrele au confirmat deja acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 8 ani in Cluj-Napoca peste 2500 de participanti si a inclus peste 350 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 300 de speakeri nationali si internationali.

Maine incepe TeCOMM, evenimentul de referinta in eCommerce

Evenimentul Premium de Comert Electronic TeCOMM este SOLD OUT: + 50 de prezentari, + 35 de speakeri, + 300 de proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce au confirmat prezenta maine si poimaine (24 si 25 octombrie) la TeCOMM, evenimentul de referinta in eCommerce din Europa de Est.

Ce reprezinta TeCOMM pentru magazinele online?

TeCOMM eCommerce Conference & Expo este evenimentul ce reuneste de sapte ani la Cluj Napoca pilonii eCommerce-ului national si international, pentru a oferi participantilor o imagine de ansamblu asupra eCommerce-ului dincolo de granitele banalului.

Tematica celei de a saptea editie este Houte Couture your eCommerce Business si propune o abordare diferita cu accent pe detalii, experiente de cumparare personalizate pe nevoile clientului, platforme de eCommerce inovative si produse de calitate.

Structura evenimentului

Doua zile pline de continut premium oferit de companiile de TOP din eCommerce. Intre 24 si 25 octombrie Cluj Napoca devine punctul de intalnire al profesionistilor in eCommerce. Structurat pe doua zile, evenimentul are pregatite prezentari, discutii libere si studii de caz concentrate in sfaturi si insideuri valoroase.

Prima zi este dedicata educatiei non-formale prin intermediul celor 5 sali paralele de workshop-uri:

  • The Catwalk Stage: sectiune dedicata exclusiv magazinelor online din industria fashion, moderata de Bianca Grip
  • Markday: workshopurile din aceasta sectiune sunt adresate marketerilor, fiind moderata de Andrei Tiganas
  • Start Up Area Powered By eMAG Marketplace: este sectiunea creata pentru cei aflati la inceput de drum in eCommerce sau celor care vor sa treaca bariera offline-ului, dar nu au beneficiat de toate resursele, fiind moderata de Bogdan Ciocian
  • Antreprenor pe WWW: desfasurata sub forma unei mese rotunde la care iau parte antreprenorii din eCommerce, in cadru careia dezbat ultimele noutati din cometul online, sectiunea este moderata de Cosmin Daraban
  • SEO Masterclass: masterclass-ul sustinut de Ovidiu Joita este axat pe partea tehnica a marketingului in eCommerce, moderator fiind Crina Ciocian.

A doua zi este dedicata conferintei plenare si cuprinde: prezentari ample, discursuri inspirationale si dezbateri concrete purtate de reprezentantii celor mai mari companii de eCommerce din lume precum eBay, GfK, eMAG marketplace, Little Data sau Exponea. Mai mult decat atat, ambele zile cuprind o zona expozitionala generoasa, unde participantii au ocazia sa se intalneasca si sa stabileasca relatii de business cu parteneri strategici: Exponea, iAgency, DWF, DPD, Blugento si multi altii.

Cine si ce prezinta la TeCOMM?

Marius Costin, Country Manager PayU Romania, expertul numarul unu in platile online vine pe 24 octombrie la TeCOMM unde va discuta in cadrul sectiunii Antreprenor pe WWW despre Contextul European in dezvoltarea magazinului online. Mihai este o persona cu un spirit de echipa bine dezvoltat avand peste 13 ani de experienta in pozitii de management.

  • Sergiu Babasan (Cofondator Blugento) – 10 intrebari la care sa raspunzi inainte de a deschide magazinul online (Start-up Area)
  • George Iordache (Sales Team Leader, eMAG Marketplace) – Dezvolta business-ului tau la un alt nivel (Start-up Area)
  • Cristina Sindile (Director General BT Mic, Grup Financiar Banca Transilvania) – Solutii de finantare pentru magazinele online (Start-up Area)
  • Mihai Vinatoru (Managing Partner & Head of SEO, DWF) – Cele 7 pacate capitale in SEO pentru magazine online de fashion (The Catwalk Stage)
  • Florin Filote (Director @ eMAG Marketplace) – Evolutia Marketplace. Solutii si provocari
  • Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs @ eBay) – Modele comerciale in sec 21 – oportunitatile pe care le au business-urile mici
  • Marco Wolters (Global Head of Fashion, Home & Lifestyle @ GfK) – Puterea generatiei i-Brains

In ziua Conferintei urca pe scena Cristian Herghelegiu CEO GECAD NET,  care activeaza de 17 ani in cadrul GECAD NET, compania ce ofera solutii de IT personalizate pe nevoile clientilor vine la TeCOMM sa discute despre Cum sa iti maresti rata de conversie cu 30%?

TeCOMM: In comertul electronic, atragerea clientilor implica originalitate si strategie

Industria comertului electronic din Romania s-a dezvoltat intens in ultimii ani, inregistrand o crestere de peste 38% in 2017, avand cea mai mare crestere din Europa. Industria a crescut cu aproximativ 14% in ultimii 3 ani la nivel european, conform studiilor furnizate de Eurostat.

Peste 5000 de magazine online au fost inregistrate in Romania in 2016, cu vanzari zilnice de peste 5 miliarde de euro. Cresterea continua genereaza nevoia de calitate pe care consumatorii o au atunci cand cumpara in online. TeCOMM, evenimentul premium de comert electronic din Europa de Est reuneste proprietarii magazinelor online intr-o formula complexa pentru a discuta ultimele noutati ale industriei.

Intre 24 si 25 octombrie 2017, la Cluj-Napoca, isi dau intalnire peste 350 de proprietari ai magazinelor online si profesionisti in comertul electronic. In cele doua zile ale evenimentului, participantii au parte de peste 50 prezentari si workshopuri sustinute de peste 35 speakeri nationali si internationali care se desfasoara pe 6 scene.

„Cu fiecare editie TeCOMM am adus concepte originale (The Catwalk Stage, SEO Masterclass sau TeCOMM Cross-border) si am pus in valoare nevoile magazinelor online din Romania prin workshopuri, prezentari si masterclass-uri premium. De 7 ani aducem speakeri internationali de top precum Tesco, eBay, GfK, Facebook sau Google tocmai pentru a contribui semnificativ la dezvoltarea industriei de comert electronic din Romania”, declara Bogdan Ciocian, Managing Partner Libero Events.

Platforma, logistica si SEO – aspecte esentiale ale magazinului tau online

Exponea, una dintre cele mai mari platforme ce vine in sprijinul proprietarilor de magazine online, este prezenta in acest an la TeCOMM Cluj. Jakub Minks (Regional Director, Central&Eastern Europe, Exponea) responsabil de vanzari, servicii si asistenta in peste 11 tari va impartasi marketerilor informatii analitice si substantiale. Alaturi de Jakub, Bogdan Colceriu, Founding Manager in cadrul Frisbo va prezenta care sunt costurile in spatele unui magazin online si cum pot fi acestea reduse. Bogdan are o experienta notabila in antreprenoriat, punand bazele companiilor de renume Trilulilu si Okian din Romania.

Pe langa aspectele logistice ale unui magazin online, promovarea si optimizarea serviciilor sunt esentiale. DFW, agentie specializata in SEO, servicii de optimizare a site-urilor pentru moaterele de cautare il are ca reprezentat in cadrul TeCOMM pe Mihai Vinatoru, Managing Partner & Head of SEO. Pe scena The Catwalk Stage, Mihai va discuta despre Cele 7 pacate capitale in SEO pentru magazine online de fashion si va pune accent pe problemele SEO specifice magazinelor online din Romania si nu numai.

Atragerea consumatorilor online implica originalitate si strategie

TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce, se desfasoara anul acesta sub tematica Houte Couture your eCommerce Business. Deoarece atragerea consumatorilor in online presupune campanii orginale si strategii inovative, evenimentul TeCOMM este structurat pe 2 zile si acopera toate ariile in care magazinul online are nevoie de atentie. Prima zi, 24 octombrie include 5 scene desfasurate simultan: The Catwalk Stage, Markday Stage, SEO Masterclass, Antreprenor pe www, Start-up Area Powered by eMag Marketplace si scena principala a conferintei.

The Catwalk Stage este dedicata in intregime proprietarilor de magazine online din domeniul fashionului, care prin prezenta activa isi vor imbogati portofoliul cu sfaturi practice de la speakeri renumiti. Start-Up Area Powered by eMag Marketplace, vine in intampinarea antreprenorilor in dezvoltare ca un ghid cu toti pasii ce trebuie urmati pentru o dezvolare durabila si eficienta in acest domeniu. Tot in prima zi se desfasoara workshopurile Markday, dedicate marketerilor, Antreprenor pe WWW dedicate managerilor si SEO Masterclass. Cea de a doua zi, in cadrul Conferintei vor avea loc prezentari si dezbateri pe subiecte de actualitate.

Magazinele online si profesionistii in eCommerce eBay (Samuel Laurinkari – Head of EU Affairs), Philips (Adam Palczewski – Global Sr. Manager, Ecommerce & Digital Media), Gfk (Marco Wolters – Global Industry Lead Fashion, Home and Lifestyle), Littledata (Edward Upton – Fondator), The Myndset Company (President – Minter Dial), sau Netcomm Suisse (Carlo Terreni – General Director) vor fi prezenti la TeCOMM pentru a duce experienta comertului online la cel mai inalt nivel.

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea