eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei si nu numai la TeCOMM Bucuresti

Romanii sunt tot mai mult on-line, iar interesul pentru online creste si in randul celor care detin afaceri in offline. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor.

Power to the customers este conceptul editiei aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, eveniment ce va avea loc in 21 Aprilie in cadrul Athénée Palace Hilton. Aceasta editie va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii si a modului in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

Printre speakerii care vor trece pragul conferintei de eCommerce din Capitala, TeCOMM Bucharest, se numara si Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK). Acesta lucreaza cu branduri din eCommerce de renume international carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital precum: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.

Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum “calatoria” online a clientului, arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting.

Cum transformi o experienta obisnuita a clientului pe site-ul tau intr-una extraordinara ne va spune Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK) in 21 Aprilie la TeCOMM Bucuresti.

“Experienta oferita clientului este una dintre metodele in continua crestere a importantei privind rolul jucat in diferentierea fata de competitori. Insa nu mai este suficient sa oferi clientului doar o simpla experienta; aceasta trebuie legata de alte aspecte ale business -ului, precum magazinul, serviciile de livrare si retururile”.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM “How to make your ecommerce site world-class” Chris Jones va dezvalui de ce experienta pe care clientul o are este esentiala pentru orice business de ecommerce de talie mondiala:“Daca experienta clientului pe site-ul tau este extraordinara, sunt sanse mai mari sa castigi mai mult si mai des. Nu este neobisnuit sa te trezesti gandindu-te la fel de fel de metode care de care mai ciudate si mai minunate de a imbunatati experienta clientilor. De cate ori nu s-a intamplat sa ai idei geniale, care n-au mai ajuns sa fie implementate din cauza costurilor sau incertitudinii cauzate de ROI”.

Acesta va oferi sfaturi tangibile, venite din practica, pentru a ajuta ca business-urile sa ofere clientului o experienta exceptionala. Va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care mentin clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul. ”Succesul in eCommerce pentru noi este in primul rand despre rezultate, adica este vorba despre venit si profit. Implica, totodata, castiguri pe termen lung, prin construirea unei experiente insemnate de brand si de fidelizare a clientilor. Alte considerente precum implicarea de magazine si alte canale – aspect care sa functioneze fara cusur din punctul de vedere al clientului”.

Retailerii online prezenti la TeCOMM vor avea mai multa claritate despre insemnatatea unei experiente de talie mondiala pentru client si se vor simti pregatiti sa abordeze tot ceea ce functioneaza ca un blocaj in calea experientei clientului pe website.

La TeCOMM Bucuresti (Athénée Palace Hilton) sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Retailerii online se intalnesc in Bucuresti la TeCOMM – Conferinta de eCommerce

Primavara aceasta este dedicata comertului electronic. In 21 Aprilie, in Bucuresti, are loc editia aVIII-a la nivel national TeCOMM eCommerce Conference&Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. TeCOMM este un eveniment dedicat atat proprietarilor de magazine online, cat si furnizorilor ce ofera produse, servicii si solutii de eCommerce. Evenimentul sta sub semnatura agentiei de organizari evenimente Libero Events, care organizeaza aceasta conferinta in doua din principalele orase de interes: Bucuresti si Cluj-Napoca.

Romania este una dintre tarile din Europa de Est cu o piata de eCommerce inca tanara, dar care evolueaza progresiv de an la an, alaturi de tari precum Polonia, Slovacia sau Cehia. Predictia pentru urmatorii ani este ca eCommerce-ul va fi considerat cel mai important instrument de vanzari, iar 50% din vanzarile din offline vor fi influentate de strategiile si campaniile care se desfasoara in online.

Prin aceasta editie dorim sa oferim participantilor cele mai noi tool-uri si tactici eficiente de promovare, nu doar pentru vanzari mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare catre client si loializarea acestuia. Speakerii invitati vor aborda subiecte privind inovatia in comertul online si cum trateaza acestia diferitele probleme din aceasta sfera, toate acestea avand ca tema centrala “Power to the Customers”. Atat dezbaterile cat si prezentarile, workshopurile si networking-ul sunt extrem de valoroase, pentru ca participantii isi poti exprima nelamuririle, ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate.afirma Laura Biris, (project manager TeCOMM)

Power to the customers, conceptul editiei de la Bucuresti

Romanii sunt online, cumpara din ce in ce mai mult si mai divers si devin din ce in ce mai sofisticati. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor. Editia TeCOMM Bucuresti va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii acestuia si modul in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

La TeCOMM Bucuresti sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti din domeniile conexe implicati in activitatea de online a business-urilor.

Cei peste 20 de speakeri profesionisti vin din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania si vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.

Printre speakerii internationali care si-au confirmat prezenta se numara: Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Rob Smith (Managing Director @Blueleaf– una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK) ), Steen Rasmussen (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), David Rothwell (Author of the Amazon Best Seller “The AdWords Bible for eCommerce“,), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist and E-commerce M anager@Euroflorist). Reprezentanti ai companiilor MasterCard, Conectoo, MobilPay, Paravion si Ecco Shoes se numara printre speakerii nationali prezenti la eveniment.

In prima partea a zilei, conferinta va debuta cu prezentari si dezbateri precum“Make your customers feel unique” si “Hope is not a strategy”, iar in a doua parte a zilei vor avea loc 9 workshopuri strategice din care 3 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM).

Strategia de marketing – un factor determinant pentru succes

Vanzarile unui magazin online depind in mare masura de eficienta campaniilor de marketing derulate. O campanie de promovare bine gandita genereaza trafic si optimizeaza experienta utilizatorului pe e-store astfel incat el sa nu paraseasca magazinul fara sa cumpere. In acelasi timp, o campanie realizata ineficient nu numai ca nu genereaza profit, dar poate chiar sa cauzeze pierderi de capital.

Printre cele mai utilizate tactici de marketing in eCommerce sunt PPC (Pay per Click advertising), SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization), display advertising, marketing afiliat si e-mail marketing.

Markday – sesiune de workshop-uri dedicate specialistilor in marketing, la TeCOMM

In cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc sesiunea special dedicata specialistilor in marketing, sesiune care va include 4 workshop-uri sustinute de experti din tara si strainatate. Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE la Facebook va sustine workshopul Cum sa vinzi mai mult prin storytelling, iar Lucia Ciuca, Managing Director la Quantum Data Science va prezenta studii de caz care masoara audienta publicului si ofera o intelegere mai buna a consumatorilor de online in cadrul prezentarii How to leverage DATA for your Business and Marketing Strategy.

In cadrul aceleiasi sesiuni Markday va fi prezent si Marius Deak, Fondator&CEO la GreenPixel care va impartasi publicului din experienta sa de peste 20 ani in marketingul digital romanesc. Prin intermediul agentiei sale, Marius coordoneaza strategiile a peste 300 de proiecte apartinand  marilor companii precum Vodafone, Romtelecom, Ursus, BRD, Tarom, British American Tabacco sau Rompetrol.

Antreprenorii se intalnesc in 25-26 octombrie la Cluj-Napoca

Proprietarii magazinelor online vor participa in 25-26 octombrie la prezentarile si dezbaterile incluse in agenda evenimentului TeCOMM, iar in 26 octombrie antreprenorii romani vor discuta in cadrul celor 4 sesiuni de workshop despre cum sa iti cresti afacerea online, cum sa aloci resursele necesare si cum poti inova intr-un mediu aflat mereu in schimbare. Catalin Popa, Azure Business Development Manager la Microsoft va sustine in cadrul TeCOMM prezentarea Cum sa asiguri resursele necesare pentru solutia ta care va include studii de caz si exemple concrete despre cum solutiile cloud ajuta in dezvoltarea si gestionarea afacerilor.

Alaturi de Catalin Popa, Sergiu Negut, Director la Maastricht School of Management din Romania va impartasi proprietarilor ai magazinelor online cum sa cresti afacerile, in timp ce Ionut Grossu, Managing Director&Co-fondator Service Return va prezenta cum inovezi in propriul business. Ionut Grossu este unul dintre cei mai renumiti profesionisti in eCommerce din Romania care a dezvoltat companiile Fashion Days, Elefant.ro si a oferit consultanta in comertul electronic numeroaselor proiecte din Belgia, China, Rusia sau Marea Britanie.

Workshop-urile privind rata de conversie: intre teorie si practica

Alexander Goesswein, Managing Director la compania internationala Criteo va participa in 26 octombrie la TeCOMM eCommerce Conference&Expo cu workshop-ul dedicat cresterii ratei de conversie. Cu o experienta de peste 17 ani in industria de marketing si mass-media, Alexander a avut un rol important in conducerea Yahoo! (Overture) si Microsoft Advertising, iar in prezent, coordoneaza activitatile din Europa Centrala a companiei Criteo in relatiile sale cu clienti precum Sony, Made.com sau Thomas Cook Airlines. Alexander Goesswein va sustine workshop-ul privind modalitatile prin care magazinele online isi pot imbunatati rata de conversie prin intermediul telefonului mobil, al doilea cel mai utilizat instrument in realizarea cumparaturilor online dupa laptop/calculator.

Ovidiu Joita (Director IAgency), Florinel Ioan Chis (Director Executiv ARMO) si Cristian Ignat (Chief Canopyst la Canopy) vor sustine workshop-uri in cadrul sesiunilor Conversii/SEO/PPC din cea de-a doua zi a evenimentului TeCOMM, dedicat proprietarilor de magazine online si profesionistilor in eCommerce. Utilizeaza forta Google! Tot ce trebuie sa stii despre SEO-SEM si algoritmi de penalizare in 2017 este prezentarea sustinuta de Ovidiu Joita care va vorbi despre cum poti creste vizibilitatea business-ului online pe motorul de cautare Google si cum poti ajunge in primele cautari folosind cuvinte cheie.

Peste 30 profesionisti in eCommerce vor participa in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, sub tematica Sell them your Story. Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (Fondator&CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (Co-fondator&CEO Stylect), Mitchell Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Toma Matei (Head of Commercial Ve Interactive), Marius Costin (Country Manager PayU), Horia Grozea (Director Online&Mobile Payments Netopia), Mihai Patrascu (CEO&Fondator evoMAG) și Victor Tighinean (General Manager ECCO) vor sustine prezentari si dezbateri in cadrul TeCOMM, evenimentul ce sta sub semnatura Libero Events, iar inscrierile continua pe site-ul oficial www.cluj.tecomm.ro.

4 nume grele in marketing online vin pentru prima data in Romania, la GPeC Summit

Pe 24 noiembrie are loc, la Bucuresti, editia de toamna a GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania care marcheaza si primii 10 ani de existenta GPeC (Gala Premiilor eCommerce) in online-ul romanesc. Invitatii speciali ai Summit-ului din noiembrie sunt adevarati guru in digital marketing si in cresterea vanzarilor magazinelor online, fiind recunoscuti ca autoritati in domeniu la nivel international si vorbind la cele mai importante evenimente de profil din intreaga lume. De data aceasta vor urca pe scena GPeC, pentru prima oara in Romania.

Oli Gardner este co-fondatorul Unbounce – unul dintre cele mai apreciate tool-uri de A/B Testing la nivel mondial – fiind cunoscut ca expert in optimizarea ratei de conversie. Oli crede ca reteta de succes pentru cresterea ratei de conversie sta in mixul perfect dintre date si design (user experience), impreuna cu serviciile calitative oferite de magazinele online clientilor. Pasionat de optimizarea fiecarui element dintr-un landing page, Oli spune ca a vazut si a analizat mai multe landing page-uri decat oricine altcineva din lume. In timpul liber, Oli se gandeste serios sa isi schimbe oficial numele din Oliver Gardner in Landing Page. 🙂

Larry Kim a fost desemnat cel mai influent expert PPC in anii 2014 si 2013 la nivel mondial. De asemenea, numele lui poate fi regasit si in lista intocmita de Forbes a celor 10 cei mai influenti online marketeri la nivel mondial. Larry este fondatorul WordStream si autorul a 4 carti de specialitate de software development si a numeroase articole publicate in reviste si bloguri prestigioase: Search Engine Journal,  Marketing Profs, Search Engine Watch, Small Biz Trends, Search Engine Land, Forbes Magazine, Online Marketing Institute, MediaPost, Marketing Land, Hubspot, Moz, Social Media Today, LinkedIn etc.

Larry Kim este, de asemenea, in top 20 contributori la Inbound.org si a scris articolul despre PPC marketing care a inregistrat cel mai mare numar de share-uri din toate timpurile, generand peste 10 milioane de accesari in ultimii 5 ani. Deloc in ultimul rand, Larry este invitatul special al unora dintre cele mai importante evenimente de SEM din intreaga lume, anul acesta vorbind pentru prima oara pietei din Romania de pe scena GPeC, pe 24 noiembrie 2015.

Brian Massey este fondatorul Conversion Sciences si autorul best seller-ului de pe Amazon “Your Customer Creation Equation: Unexpected Website Formulas of The Conversion Scientist. Brian are o experienta de peste 20 de ani in optimizarea prezentei online si a ratei de conversie, considerand ca aceasta este “arta de a creste incasarile fara sa platesti pentru mai mult trafic”.  Brian impartaseste constant din experienta personala scriind pe blogul The Conversion Scientist, iar articolele lui pot fi citite si in prestigioasele publicatii online ClickZ.com, Search Engine Land, Marketing Land si Content Marketing Institute.

Viljo Vabrit este CEO-ul ConversionXL, agentie pe care o conduce impreuna cu partenerul lui de afaceri – Peep Laja. Viljo este expert in optimizarea conversiilor, iar compania pe care o conduce are in portofoliu clienti precum J.W. Marriott, Kaspersky, Iron Mountain etc. Promisiunea ferma a ConversionXL Agency este scurta si la obiect: “We will make you TONS more money”, asadar Viljo va impartasi cu audienta GPeC drumul sigur catre cresterea vanzarilor online.

Alaturi de cei patru experti internationali, numele grele ale e-commerce-ului romanesc vor fi prezente pe scena GPeC, organizatorii urmand sa anunte agenda completa a evenimentului in foarte scurt timp.

GPeC Summit se va desfasura in Bucuresti, pe data de 24 noiembrie 2015, la Crystal Palace Ballrooms. Summit-ul are loc in intervalul orar 09:00-18:00, iar incepand cu ora 19:30 are loc cea de a X-a editie a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc.

Maine, ne conectam la pulsul de eCommerce din Romania la TeCOMM Cluj Napoca

Comunitatea de eCommerce din zona Transilvaniei este asteptata maine si poimaine, adica in zilele de 21 si 22 Octombrie 2015 la Grand Hotel Italia 5*, pentru a lua parte la cea de-a cincea editie a ExpoConferintei de comert electronic TeCOMM.

In online, consumatorii isi doresc mereu mai mult- ei vor sa fie priviti ca indivizi, astfel incat sa le fie recunoscute preferintele si din fata monitorului, dorind sa aiba experiente similare cu cele pe care le primesc in offline. Desi folosirea cardurilor este polarizata in randul romanilor, optimizarea site-urilor pentru mobile si asigurarea unei experiente de plata cat mai fluide si simple, maximizeaza vanzarile. Si strategiile de marketing poarta un rol important in dezvoltarea business-urilor online, alaturi de intelegerea profilului clientului.

Despre toate acestea si nu numai, cei care s-au inscris la conferinta de eCommerce din aceasta saptamana vor lua parte, in doua zile dedicate eCommerce-ului, cu panel-uri de dezbateri si workshop-uri strategice. Evenimentul reuneste peste 300 de retaileri online si din domeniile conexe care doresc sa-si dezvolte si sa-si imbunatatesca business-urile, alaturi de cei peste 30 de speakeri profesionisti din agentii si magazine online din UK, Rusia si Romania, contribuitori la evolutia industriei de eCommerce.

In acest context, TeCOMM  – conferinta de eCommerce, eveniment organizat de Libero Events, aduce in atentie debate-uri dedicate proprietarilor de magazine online si celor din domeniile conexe, precum“8 Nightmares for Online Shops”, “Hope is not a strategy” si o discutie destinata vanzarilor de “Black Friday”. Tema centrala a acestei editii este ”Power to the Customers”. Tot pe 21 octombrie, în paralel cu dezbaterile si prezentarile din cadrul TeCOMM, are loc Digital Travel Forum, un eveniment conex dedicat celor care activează în domeniul turismului. Paravion, Google, Traveo şi Conectoo sunt companiile care vor susţine workshopuri despre cele mai eficiente strategii de marketing adaptate la profilul unui business de turism. In 21 octombrie, participantii sunt invitati si la petrecerea ce va avea loc la localul Zona, powered by Urgent Cargus.

A doua zi a evenimentului, 22 octombrie, va fi impartita pe trei sali, cuprinzand un debate despre „Black Friday Strategies” si 12 workshopuri tematice din care 4 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM). In cadrul acestor sesiuni de workshop-uri, participantii isi vor putea exprima, ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate de la expertii in domeniu.

Pe tot parcursul evenimentului va exista o Zona Expozitionala, care ii va reuni pe principalii furnizori de servicii de comert electronic din Romania.

La Cluj-Napoca in 21-22 octombrie, vor lua cuvantul reprezentanti ai brandurilor de renume (UrgentCargus, IKEA, MasterCard, Altex, Google Romania, Paravion, FAN Courier, ProfitShare, Conectoo, Bitdefender, Best Kids, Banca Transilvania, Flanco, Retargeting, laModa – cel mai mare magazine online din Rusia), alaturi de keynote speakeri, nume recunoscute pe plan international precum Chloë Thomas (UK), inclusa in Top 10 Analisti de eCommerce din lume (Power Retail Australia), Kath Pay (UK), care face parte din World’s Top 50 Email Marketing Influencers (Vocus, 2014), Nikita Kiselev (LaModa) si Russell Sutton (UK- ConversionWorks). Acestia vor vorbi despre situatia curenta a pietei, rezultate si solutii eficiente, oportunitati, provocari si strategii, despre cum trateaza expertii diferitele probleme din sfera ecommerce.

Evenimentul dedicat eCommerce-ului se afla la cea de-a cincea editie si va avea loc in perioada 21-22 Octombrie, in Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia*****. Participantii vor putea lua parte si la zona expozitionala, care aduce impreuna principalii furnizori de servicii de comert electronic.

TeCOMM 2016: Storytelling-ul intr-o lume digitala sau evolutia comertului electronic

„Ecommerce Marketing: Cele mai bune studii de caz din jurul lumii”, „Noua era a experientelor consumatorului” sau „Cei 4 pasi in Managementul Produsului” sunt printre subiectele dezbatute de speakeri precum Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Hando Sinisalu (Fondator&CEO Best Marketing International) sau Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr) in cadrul celei de-a 9-a editii TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Evenimentul reuneste in 25 – 26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, speakeri nationali si internationali renumiti in domeniul eCommerce-ului si peste 300 proprietari ai magazinelor online care vor dezbate sub tematica Sell them your Story! tendintele anului in eCommerce, maximizarea profitului online, cresterea ratei de conversie sau modalitatile de crestere a business-urilor prin storytelling in eCommerce.

Proprietarii magazinelor online isi vand povestile in cadrul TeCOMM

Pe parcursul celor doua zile ale evenimentului, TeCOMM va include prezentari, dezbateri, workshopuri sustinute de peste 30 speakeri internationali si nationali. Prima zi a evenimentului, 25 octombrie, dedicata conferintei, va fi deschisa de prezentarea lui Jonathan Chippindale pe tema Story-Telling in a Digital World, urmata de dezbaterea „Sell Them Your Story” unde speakerii Florin Filote (Marketplace Director eMAG) sau Mihai Patrascu (Fondator&CEO evoMAG) vor transmite participantilor modalitatile prin care pot promova si transmite povestea de branding clientilor.

Speakeri de talie mondiala precum Mitch Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Giacomo Summa (Co-Fondator&CEO Stylect), Marius Costin (Country Manager PayU) sau Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive) vor  aborda subiecte precum: publicitatea prin video-urile programatice, platile online sau evolutia m-commerce.

10 lucruri esentiale pe care magazinele online le ignora

Victor Tighinean (General Manager KRM (ECCO) pentru Romania, Ungaria, Croatia, Slovenia and Serbia), Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive) si Horia Grozea (Director Online&Mobile Payments Netopia) vor participa in cadrul sesiunii de debate 10 lucruri esentiale pe care magazinele online le ignora.

In premiera, TeCOMM va include in acest an, sesiunea Start-up Area, dedicata companiilor care nu detin inca un magazin online. Speakerul international Maarten Deboo (CEO Baldwin) va discuta despre cum poti creste rata de conversie, iar Attila Birtha (Managing Partner Proclick) va prezenta pasii necesari pentru a incepe o afacere in online. Calin Biris (Digital Director Loopaa Marcom) va sustine workshop-ul pe tema Branding and Marketing my eCommerce business, iar Cosmin Daraban (CEO&Co-Founder Silkweb) va prezenta modul in care o companie poate sa-si formeze si sa-si mentina relatia cu clientii.

Peste 10 workshop-uri pentru profesionistii in marketing-ului, antreprenori si specialisti in conversii/SEO/PPC

In agenda celei de-a doua zi, TeCOMM va include peste 10 workshopuri desfasurate in paralel si unde vor participa proprietarii magazinelor online, profesionistii in marketing si eCommerce. In cadrul Markday, workshop-urile vor fi sustinute de catre Catalina Ionescu (Client Partner eCommerce CEE) care va vorbi despre How to sell more through storytelling, urmata de Marius Deak (Founder&CEO GreenPixel) si Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science), cu workshop-ul How to leverage DATA for your Business and Marketing Strategy.

Cresterea companiilor, inovatia in business sau dezvoltarea platformelor eCommerce sunt temele abordate de antreprenori nationali si internationali precum Alexander Goesswein (Central Europe Managing Director Criteo), Sergiu Negut (Dean MSRM), Ionut Grossu (Managing Director&Co-Founder Service Return) si Catalin Popa (Azure Business Development Manager Microsoft).

Urs Eros (Manager InterNetX ) si Grews Gore (Sales Account Manager) vor sustine in cadrul workshopurilor axate pe Conversii/SEO/PPC prezentarea legata de strategiile prin care poti creste afacerile prin intermediul domeniului. Despre conversii, SEO si PPC vor vorbi Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Florinel Ioan Chis (Executive Director ARMO) si Ovidiu Joita (Owner IAgency), ce vor prezenta studii de caz relevante in domeniu.

In cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc si o sesiune de dezbatere pe tema Black Friday 2016, in cadrul careia se va vorbi despre strategiile utilizate de catre companii in ziua cunoscuta drept vinerea neagra a reducerilor.

Top playeri in eCommerce: Raiffeisen Bank, Ve Interactive, Mastercard sau Microsoft sustin interactiunea dintre profesionistii in eCommerce si furnizorii de servicii

Peste 20 de companii de renume la nivel national si international precum Raiffeisen Bank, Ve Interactive, Mastercard sau Microsoft vor prezenta ultimele inovatii din domeniile conexe in care acestia activeaza.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 5 ani in Cluj-Napoca peste 1400 de participanti si a inclus peste 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.

Diana Tanase, Marketing Manager MasterCard, despre tipurile de consumatori

Diana Tanase este Marketing Manager pentru Romania la MasterCard, pozitie pe care o ocupa in cadrul companiei din anul 2013. Considera ca experienta ei profesionala a pregatit-o pentru a face trecerea ”la client”.

Diana va participa saptamana viitoare la TeCOMM – conferinta de eCommerce din Cluj-Napoca, ce va avea loc in 21-22 Octombrie. In ceea ce priveste planurile MasterCard pentru viitor: ”In 2016, vom da un nou “twist” initiativelor deja cunoscute – vom dezvolta cea mai compacta si echilibrata colectie de beneficii pentru cardurile Premium, vom pregati noi “surprize de nepretuit” celor care platesc contactless in orice imprejurare, dar vom lansa si noi platforme gandite sa schimbe cotidianul in experiente unice si memorabile”.

TeCOMM: Care a fost traiectoria Dvs. in domeniul marketing-ului?

Diana Tanase: As putea spune ca ea se inscrie intr-un cadru destul de previzibil. Am inceput intr-o agentie de productie publicitara “de familie”, unde am construit bazele competentelor actuale, pe care apoi le-am dezvoltat in cadrul uneia dintre cele mai mari agentii din Romania. Cele doua etape m-au pregatit pentru a face trecerea “la client”, cum ar spune colegii din agentie, iar la MasterCard simt ca am atat libertatea, cat si mijloacele de a pune in practica atat teoria din agentie, cat si experienta, care se acumuleaza cu fiecare zi.

TeCOMM: Care considerati ca sunt cele mai importante trei calitati pentru un om de marketing?

Diana Tanase: Cred ca un om de marketing trebuie sa aiba, in primul rand, o usurinta in comunicare, intrucat trebuie sa colaboreze cu personalitati dintre cele mai diverse. De asemenea, trebuie sa-si poate convinge atat clientii, cat colegii, la fel cum trebuie sa fie un bun ascultator, pentru a intelege cererile si nevoile celor din jur – pornind de la partea de business a companiei si pana la beneficiarul produsului final, clientul. In acelasi timp, autenticitatea si sinceritatea ajuta substantial – acestea transpar prin orice campanie care iese din mana unui om de marketing. Si continutul. Este important ca tot ce gandesti si ce faci sa aiba continut, altfel vei avea doar un mare ambalaj frumos, dar gol.

TeCOMM: Care sunt tendintele de pe piata cardurilor in aceasta perioada?

Diana Tanase: Exista mai multe tendinte, la nivel global, in materie de carduri. Cele mai importante, din punct de vedere al cresterii ratei de adoptie, sunt reprezentate de platile mobile, precum si de extinderea generalizata si diversificarea platilor contactless. Daca prima initiativa vizibila si remarcabila a fost la noi cea din transportul public, inceputa acum 5 ani, contactless-ul usureaza acum vietile romanilor si in retail, la vendomate, la evenimente si festivaluri – in 2014 am introdus pentru prima data, impreuna cu TIFF, acceptarea contactless in cadrul unui festival din Romania, iar in 2015 am continuat prin parteneriatul cu Electric Castle, unde posesorii cardurilor MasterCard si Maestro au putut plati direct la toate punctele de vanzare din incinta evenimentului.

TeCOMM: In raport cu anii trecuti, considerati ca a scazut reticenta romanilor in utilizarea cardurilor?

Diana Tanase: Cu siguranta, se contureaza o schimbare, atat la nivelul perceptiei, cat si practic, la nivelul utilizarii cardurilor. Utilizarea in Romania este polarizata – avem, pe de-o parte, o masa critica de early adopters si heavy users si, in acelasi timp, o parte semnificativa de oameni rezistenti la schimbare. Ce ne dorim noi, si toate eforturile MasterCard merg in aceasta directie, este sa familiarizam toti consumatorii cu beneficiile platii cu cardul – ca este vorba de cumparaturile zilnice, de biletul de autobus, de pachetul de biscuiti de la vendomat sau de plata facturii.

TeCOMM: Ce proiecte are MasterCard in viitorul apropiat?

Diana Tanase: MasterCard este un lider in inovatii tehnologice, astfel ca in permanenta avem in pregatire multe noutati – despre o parte dintre acestea voi vorbi si in cadrul conferintei. In 2016, vom da un nou “twist” initiativelor deja cunoscute – vom dezvolta cea mai compacta si echilibrata colectie de beneficii pentru cardurile Premium, vom pregati noi “surprize de nepretuit” celor care platesc contactless in orice imprejurare, dar vom lansa si noi platforme gandite sa schimbe cotidianul in experiente unice si memorabile. Vom continua sa construim in jurul serviciului nostru MasterPass, care devine din ce in ce mai interesant, atat pentru consumatori, cat si pentru furnizorii de servicii de plata electronice, pentru ca duce platile digitale la urmatorul nivel si simplifica semnificativ procesul de check-out.

TeCOMM: Power to the Customers este tema principala de la cea de-a cincea editie TeCOMM- conferinta de eCommerce. Ce inseamna pentru MasterCard ca puterea sa fie in mainile consumatorului?

Diana Tanase: Dupa cum spuneam si mai devreme, sunt de parere ca ne aflam intr-o era a versatilitatii, in care putem observa mai multe tipuri de consumatori, de la cei traditionali, la noul model de consumator, digitalizat, specializat si care nu accepta granitele fizice ale comertului. Astfel, MasterCard a identificat atat nevoia de diversificare a optiunilor de plata disponibile consumatorului, cat si deschiderea orizontului de cumparaturi al acestuia catre comercianti internationali, in conditii convenabile si accesibile.

TeCOMM: Veţi participa in acest an la TeCOMM, la debate-ul 8 Nightmares for online Shops. Pentru a oferi un preambul celor care vor participa la aceasta dezbatere, ne puteţi aminti unul dintre “coşmarurile” cu care se confrunta magazinele online?

Diana Tanase: Fireste, provocarile unui comerciant online sunt multiple si variaza cu dimensiunea si domeniul de afaceri al comerciantului, insa, din discutiile purtate cu numerosi comercianti cu care colaboram, consider ca un aspect pe marginea caruia pot comenta este abandonul cumparaturilor la momentul checkout-ului. Adesea, exista o corelatie directa intre simplitatea experientei de plata si gradul de finalizare al comenzilor, mai ales atunci cand consumatorul utilizeaza o platforma mobila. De asemenea, rata de abandon creste pe masura ce dimensiunea device-ului scade – si cu totii avem la indemana mai degraba device-ul mai mic, decat pe cel mai mare. Astfel, optimizarea site-urilor pentru mobile, precum si asigurarea unei experiente de plata cat mai fluide si simple, maximizeaza vanzarile. Va voi povesti mai multe la TeComm.

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea