Provocarile magazinelor online dezvaluite la TeCOMM Cluj

A ramas mai putin de o luna pana la cea de-a cincea editie a conferintei de comert electronic TeCOMM Cluj-Napoca, evenimentul care reuneste comunitatea magazinelor online din Romania, 21-22 octombrie. Comertul online creste constant de la un an la altul (33-35% conform Daedalus Millward Brown), iar posibilitatea de a cumpara online este, cu siguranta, un avantaj major pentru societatea moderna. Viitorul eCommerce-ului consta nu in a atrage mereu noi clienti, ci in cresterea constanta a numarului de clienti fideli.

Comportamentul consumatorului Online

Ca si proprietar al unui business online, te lovesti de diverse provocari, fie legate de stocuri, de logistica sau de vanzare propriu-zisa. Conform studiului realizat de Daniel Belingher, The Behaviour of the Digital Consumer, 67% dintre romani au o atitudine pozitiva fata de cumparaturile online, principalii factori care le influenteaza decizia de cumparare fiind calitatea produselor (38%), economiile facute in urma achizitionarii produselor online (21%) si experienta de navigare in timpul cumparaturilor (19%).

Debate TeCOMM Cluj: 8 nightmares for online shop/ 8 cosmaruri ale magazinelor online este titlul debate-ului din prima zi a conferintei TeCOMM. In cadrul acestuia, se va discuta despre piata de ecommerce din Romania, despre provocarile cu care proprietarii unui magazin online se pot confrunta atat in partea de inceput, cat si ulterior, cand lucrurile incep sa functioneze, cum pot fi solutionate si ce tooluri au la dispozitie.

Toate acestea vor fi dezbatute de catre reprezentanti ai unor companii importante, precum:

Diana Tănase – Marketing Manager MasterCard, 5 ani de experienta in marketing si publicitate, implicata in campaniile de lansare ale noilor tehnologii de plata introduse de MasterCard pe piata din Romania (contactless, MasterPass) cat si promotii cu parteneri din retailul si e-tailul romanesc:“Stim cu totii ca apetitul romanilor pentru cumparaturile online este din ce in ce mai mare, pe masura ce oferta se diversifica si calitatea produselor si serviciilor oferite online creste. Prin intermediul programelor si platformelor MasterCard, am dezvoltat parteneriate cu magazine online, alaturi de care am vazut si simtit provocarile pietei, incercand sa venim si cu cele mai potrivite solutii. De exemplu, adresam problema abandonului cosului de cumparaturi prin dezvoltarea unor tehnologii care sa fluidizeze procesul de check-out si sa simplifice plata.”

“In opinia mea, “cosmarurile” se resimt pe multiple planuri. Eu ma voi referi la cel operational si cel de marketing. Din punct de vedere operational, exista o provocare in identificarea clientului aflat in magazin, dar cu un istoric solid pe online. Marketing-ul vine cu o alta problematica: determinarea acelui raport optim dintre investitiile realizate in online versus impactul pe care aceste actiuni il au la nivel de tranzactii, online si offline (omnichanel concept)”, afirma Dan Ostahie, CEO Altex, unul dintre promotorii electroretailului romanesc, controland in prezent o retea de 91 de magazine. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 337 de milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul precedent. In 2014, a fost inclus in Top Cei mai admirati CEO din Romania (Gala Business Magazin).

Mihaela Muresan – Marketing Manager IKEA, 15 ani de experienta in marketing si comunicare. A lucrat in media si retail si a lansat branduri noi pe piata autohtona (Media Galaxy si IKEA), dar si peste hotare (IKEA in Croatia):“Una dintre provocarile principale pe care le-am avut in tranzitia de la offline la online a fost oferirea unei experiente de cumparaturi unitare dar in acelasi timp relevanta si specifica pentru cele 2 canale: magazinul – offline si serviciul de comenzi online. Chiar daca produsele sunt similare, comportamentul de cumparare pentru cele 2 canale este diferit, dar in final satisfactia cumparatorilor este cea mai importanta”

“Pe piata de Online Travel nu prea mai exista diferentiere. Provocarile agentiilor din perspectiva online sunt turistii care cunosc mult mai bine produsul inainte de achizitie, sensibilitatea fata de pret, cresterea Costului Per Achizitie, posibilitati reduse de negociere ale agentiilor de Online Travel in relatie cu companiile aeriene. Concluzia: Analizati-va datele pentru a oferi valoare clientilor vostri” spune Remus Visan – Managing Director Paravion si Bavul.com, unul dintre antreprenorii de succes din industria de turism, cu o experienta de peste 19 ani in acest domeniu. In 2013 a primit  distinctia de “Cel mai tanar lider in turism sau ospitalitate”

Gabriel Rusu – CEO BestKids, Antreprenor pasionat, cu peste 10 ani de experienta in e-commerce, sisteme de mari dimensiuni si platforme B2B: “Pe masura ce magazinul devine mai mare, iar problemele initiale sunt depasite, bugetul permite rezolvarea unora dintre ele, apar probelemele noi: ai ajuns sus, cum ramai aici, cum tratezi situatiile cand toti te copiaza, cum te impui pe piata prin altceva decat pret mic, cum te diferentiezi fata de alti concurenti, intrii sau nu in Marketplace”.

Publicul nu va fi doar unul spectator, ci va fi direct implicat prin interactivitatea oferita in cadrul acestui debate, unde se vor prelua si intrebari din sala. Conferinta este adresata oamenilor de afaceri care detin magazine online si celor din domeniile conexe.

Chloe Thomas, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume, la TeCOMM

In eCommerce, drumul real spre succes este acela de a intelege in totalitate clientul.

Multe lucruri se schimba si multe raman la fel in eCommerce. Succesul in acest domeniu vine din a sti cum sa te adaptezi la noutati. Ce oportunitati ar trebui sa fie luate in considerare acum pentru a duce la cresterea afacerii din eCommerce in 2016 si in viitor? Chloë Thomas (UK), specialist international in comert online, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume de catre Power Retail (Australia) va fi prezenta ca şi speaker in cadrul TeCOMM – Conferinţa de eCommerce din 21-22 octombrie 2015, Cluj-Napoca.

« Fiecare business are propriul sau punct al succesului in eCommerce şi cred ca ar trebui sa includa (minim) cifra de afaceri, profitul şi cat de fericit eşti tu, cat de fericita este echipa ta, afirma Chloë Thomas, cea care a scris cartea eCommerce MasterPlan 1.8: Cei 3 pasi pentru vanzari online de succes, alaturi de alte carţi destinate eCommerce-ului, gazda a eCommerce MasterPlan Podcast si consultant pentru nenumarate afaceri de tipul eCommerce, din intreaga lume. Chloë este totodata si jurat in cadrul Direct Commerce Association’s ECMOD Awards (UK), iar printre realizarile sale se numara peste 10 ani in eCommerce, atat ca si client, cat si in calitate de consultant.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM, Chloë va vorbi despre “The most powerful opportunities for building eCommerce success in 2016”, oportunitaţile pe care persoanele care activeaza in domeniul eCommerce ar trebui sa le ia in considerare acum pentru a duce la cresterea afacerii in 2016 si in viitor. Chloë va accentua atat importanţa strategiilor care sa te mentina in fata competitiei, cat si oportunitatile tactice care sa imbunatateasca performantele de marketing.

Asadar ar trebui sa cautam sa intelegem procesul de cumparare online al clietilor nostri prin intermediul afacerii noastre, si apoi sa gasim cea mai potrivita modalitate de a consolida acest proces, cat si profiturile noastre. Subiectele discutate vor include: castigarea de noi clienti, pastrarea clientilor existenti, dar si progresele tehnologice”.

Pe 21 şi 22 octombrie va avea loc cea de-a cincea ediţie TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est. La aceasta editie vor fi prezenţi specialisti naţionali şi internaţionali, printre care se numara reprezentanţi ai unor branduri importante precum IKEA, Altex, Google, Bitdefender, Digital Annexe, Paravion, BestKids etc. Conferinţa este adresata oamenilor de afaceri care deţin magazine online sau işi doresc un start-up pe acest domeniu, specialiştilor de marketing implicaţi in activitatea de online a business-urilor, specialişti/consultanţi in ecommerce, design/usability, promovare online şi SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare şi de curierat.

Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv centrul comertului electronic

TeCOMM eCommerce Conference&Expo este unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est si reuneste la editia din 21 si 22 octombrie din Cluj Napoca unii dintre cei mai buni speakeri naționali și internationali, oferind participantilor schimb de experientanetworking și oportunități de afaceri .

Evenimentul va aduce în Cluj-Napoca peste 40 de speakeri care vor oferi 2 zile de inovație în comerțul online, atât prin prisma primei zile a Conferinței care aduce keynote-uri și panel-uri de dezbatere, cât și prin a doua zi, care oferă participanților Workshopuri, prin intermediul evenimentelor conexe aflate sub umbrela TeCOMM: Digital Travel Forum și MarkDay.

  • Debate-uri: 8 nightmares for online shops, Because hope is not a strategy, Black Friday Strategies;
  • Prezentari: Empowering Customer Using Big-Data, The most powerful opportunities for building eCommerce success in 2016, Give joy, not just a parcel;
  • Workshopuri tematice: 7 Secrets that will help you NOT to lose money with Online Marketing, Applicable ways to engage affiliates , Empower your users (PPC workshop), The Customer as the center of your Email Marketing Strategy, Boost your sales with Online Video Marketing, Customers not devices (Analitycs Workshop), The good, the bad and the ugly social media, Learn the Art of Creating a Persuasive Purchase Journey, Mobile eCommerce.

Zona Expozitională aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic  și  pune la dispoziția participanților soluții și idei oferite de către aceștia.

TeCOMM se va încheia cu Awards Gala, unde vor fi premiați cei mai buni dintre cei care au contribuit la dezvoltarea industriei comerțului online.

Peste 300 de participanți sunt așteptați la Grand Hotel Italia *****, în cele 2 zile de eveniment.

Power to the customers

TeCOMM Cluj-Napoca va scoate în evidență importanța fidelizării consumatorului și modul în care magazinele online este necesar să își realizeze strategiile pentru 2016.

Conceptul acestei ediții este Power to the Customers, ceea ce înseamnă că succesul magazinelor online stă în mâinile consumatorului. În eCommerce, tendințele actuale subliniază cât de important este ca fiecare business online să pună accent pe profilul consumatorului, comportamentul și nevoile acestuia. În prezent, succesul în online este al business-urilor care reușesc să fidelizeze și să readucă clienții pe site-ul lor.

Ultimele zile de inscrieri la GPeC Summit, eveniment recomandat de SMSLink

Pe 11-12-13 mai 2015 se desfasoara, la Bucuresti, GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, avandu-l ca invitat special pe geniul in marketing online, Neil Patel. Pe langa Neil Patel, evenimentul are un line-up exceptional de speakeri internationali – experti cu o vasta experienta in e-commerce si invitati la cele mai importante conferinte de profil din lume: Chris Goward(CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Ivan Mazour (CEO Ometria),Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor),Yauhen Khutarniuk (Head of SEO Link-Assistant), Matt Komorowski (Head of Sales PayPal CEE).

Pe 11-12-13 Mai, Bucurestiul devine capitala comertului electronic din Romania in cadrul GPeC Summit, eveniment care celebreaza 10 ani de existenta GPeC (Gala Premiilor eCommerce).

Ziua de 11 Mai 2015 este dedicata Conferintei GPeC – plina de keynote speeches si panel-uri de dezbatere, axate pe subiectele HOT pentru magazinele online si pentru toti cei care activeaza in piata de comert electronic sau isi doresc sa lanseze o afacere online, dupa cum spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Potrivit agendei publicate pe website-ul evenimentului, vor fi prezentate ultimele cifre de piata si tendintelele de evolutie ale comertului online romanesc, iar keynote-urile speakerilor internationali vor viza exemple concrete despre cum sa iti cresti vanzarile si sa ai un magazin online de succes:

  • The Myths, Lies and Illusions of Cross Device Testing – Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert);
  • How To Fast Track E-Commerce Success With Your Blog – Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert);
  • 6 Unorthodox funnel optimization strategies guaranteed to double your growth – Neil Patel (Co-Founder CrazyEgg, HelloBar & KISSmetrics);
  • Key Insights From Funnels: Enhanced E-Commerce For Google Analytics – Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor);
  • The future of ecommerce marketing – how data can improve your conversation with your customer – Ivan Mazour (CEO Ometria)

Ziua de Conferinta se va incheia cu o sesiune extraordinara de intrebari si raspunsuri, in premiera in Romania, numita de cei de la GPeC “Stage on Fire” – panel in care sunt invitati toti speakerii internationali, in frunte cu Neil Patel, sa raspunda intrebarilor celor din audienta.

Este o sansa unica sa poti adresa intrebari unora dintre cei mai buni specialisti la nivel mondial, toti in acelasi loc, in acelasi timp. Momentul in care pe scena GPeC vor urca simultan Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava si Ivan Mazour va fi epic si de neratat pentru orice magazin sau marketer online, spune Andrei Radu.

Tot in ziua de 11 Mai, in paralel cu Conferinta, se va desfasura GPeC E-Commerce Expo – cea mai importanta expozitie de e-commerce B2B din Romania, in cadrul careia principalele companii furnizoare de servicii si solutii de comert electronic se vor intalni cu reprezentantii magazinelor online, isi vor prezenta oferta si vor incepe parteneriate pe termen lung. Potrivit organizatorilor, toate spatiile de expunere sunt deja rezervate (inainte de termenul oficial de incheiere a inscrierilor). 22 de companii vor fi expozante la GPeC E-Commerce Expo.

Ziua de 11 Mai se va incheia cu GPeC E-Commerce Party – petrecere la care sunt invitati toti speakerii si toti participantii, fiind un excelent prilej de networking intr-un cadru informal.

12 si 13 Mai 2015: 13 workshopuri x 90 minute fiecare = 19,5 ore de continut e-commerce premium

GPeC Summit aduce in zilele de 12 si 13 Mai nu mai putin de 13 workshopuri tematice, pe subiecte de maxim interes pentru magazinele online si cu unii dintre cei mai buni traineri romani si internationali:

  • Google Analytics and implementation tips for Enhanced E-Commerce through Google Tag Manager – Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor);
  • Conversion Optimization – Toolkits and Discovery – Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert);
  • Conversion Optimization – How to run AB or Split tests – Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert);
  • De la audiente personalizate, la vanzari pe Facebook – Alexandru Negrea (Consultant Social Media);
  • De la competitia pe pret, la crearea de relatii pre-tranzactionale prin Inbound Marketing – Andreea Moisa (Managing Director Beans United);
  • 10 Vital Things any E-Commerce Marketer Should Monitor – Yousuf Khatib, International Business Development Director Marketizator;
  • Thinking out of the E-Commerce Box – Marius Ghenea, Senior Advisor 3TS Capital Partners;
  • Cum sa iti dublezi vanzarile cu Retargeting – Rares Banescu, Owner & Founder Retargeting;
  • Secretele unui magazin online de succes – Andrei Radu & Liviu Taloi, GPeC;
  • E-Commerce: De la lansare la Black Friday in Cloud – Lucian Daia, Head of Custom Solutions Zitec;
  • 5 Tips & Tricks despre cum sa iti optimizezi magazinul online pentru device-uri mobile & analiza live cu exemple concrete asupra magazinelor online participante – Dan Virtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile;
  • Online Performance Tips & Tricks – Adrian Ichim, Founder Advanced Ideas Romania & UK;
  • 10 metode prin care iti salvezi banii in promovarea pe Google si Facebook – Ionut Munteanu, PPC marketing specialist, Trainer & Partner WebDigital

Agenda completa a evenimentului pe zile si pe ore poate fi accesata pe website-ul organizatorilor la:http://www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai-2015/

Inscrierile la GPeC Summit se incheie pe data de 4 Mai 2015, ora 23:59. Pretul unui bilet de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment este de 207 EUR (TVA inclus), acesta incluzand si serviciile de catering, precum si serviciile de traducere simultana.

Inscrierea se face exclusiv online, la http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai-2015/.

Noutati in privinta optiunilor pentru campaniile de SMS Marketing

Pentru a simplifica modalitatea in care interactionati cu platforma SMSLink si pentru a micsora timpii necesari pentru pregatirea unei campanii SMS, incepand de astazi, beneficiati de cateva imbunatatiri pentru serviciul SMS Marketing.

  • Noutati referitoare la lucrul cu variabilele contactelor
  • Puteti adauga individual un contact impreuna cu variabilele acestuia
  • Puteti edita toate variabilele asociate unui contact
  • Contactele impreuna cu variabilele acestora pot fi importate atat din fisiere Microsoft Excel (.xls si .xlsx) cat si fisiere CSV (.csv)
  • Sistemul permite importul numerelor de telefon in format 07XXYYYYYY, 7XXYYYYYY, 407XXYYYYYY sau 00407XXYYYYYY.

Variabilele va ajuta sa adaugati in campul mesajului valori dinamice, care sa se schimbe automat de la un mesaj la altul. Un exemplu simplist ar fi trimiterea unui mesaj la un grup de utilizatori cu numele si prenumele asociati fiecarui numar de telefon, dupa ce ati incarcat in grupul respectiv aceste date (numerul de telefon, numele si prenumele utilizatorului).

Testati gratuit serviciile SMSLink.ro Pentru ca punem accent pe calitatea serviciilor si pentru ca va furnizam unul dintre cele mai complete servicii de transmitere de SMS-uri din Romania va invitam sa testati gratuit serviciile SMSLink.ro. Pentru a testa serviciile SMSLink.ro este necesar sa va creati un cont de utilizator accesand www.smslink.ro/inregistrare/ sau sau daca aveti deja un cont de utilizator trebuie doar sa va autentificati accesand www.smslink.ro/autentificare/ .

, ,

Imbunatatiri la importul de numere de telefon pentru campaniile SMS

Pentru a simplifica modalitatea in care dvs. incarcati numerele de telefon in platforma SMSLink si pentru a micsora timpii necesari pentru pregatirea unei campanii SMS, incepand de astazi, beneficiati de cateva imbunatatiri ale metodei de import numere de telefon:

  • Numerele de telefon pot fi importate atat din fisiere Microsoft Excel (.xls si .xlsx) cat si fisiere CSV (.csv)
  • Sistemul permite importul numerelor de telefon in format 07XXYYYYYY, 7XXYYYYYY, 407XXYYYYYY sau 00407XXYYYYYY.
  • Numerele de telefon care apartin de retele de telefonie fixa si numerele de telefon incorecte sunt eliminate automat.
  • Caracterele non-numerice care se regasesc in coloana aferenta numerelor de telefon sunt eliminate automat.
  • In cazul in care incarcati si alte coloane (nume, prenume etc.), atunci caracterele care contin diacriticele sunt transformate automat in caractere fara diacritice deoarece un SMS nu poate sa contina diacritice.
  • Daca pe un rand aveti mai multe numere de telefon separate prin / (slash) atunci sistemul le va identifica pe toate.

Testati gratuit serviciile SMSLink.ro Pentru ca punem accent pe calitatea serviciilor si pentru ca va furnizam unul dintre cele mai complete servicii de transmitere de SMS-uri din Romania va invitam sa testati gratuit serviciile SMSLink.ro. Pentru a testa serviciile SMSLink.ro este necesar sa va creati un cont de utilizator accesand www.smslink.ro/inregistrare/ sau sau daca aveti deja un cont de utilizator trebuie doar sa va autentificati accesand www.smslink.ro/autentificare/ .

, , , , , , , , ,

Ne-am clasat pe Locul 1 in Topul Firmelor 2013 organizat de Camera de Comert

Pentru a doua oara consecutiv, ne clasam pe Locul 1 in Topul Firmelor pentru anul 2013, eveniment organizat de Camera de Comert si Industrie Maramures, ce a avut loc in data de 24 octombrie 2014, la sectiunea Cercetare – Dezvoltare si High – Tech / Activitati de servicii in tehnologia informatiei.

Acest lucru dovedeste inca o data seriozitatea, profesionalismul si calitatea serviciilor noastre. Serviciile ASTINVEST COM SRL sunt alese in fiecare an de sute de client multumiti din domeniile banking, telecom, retail, medical, food & beverage.

Topul Firmelor este barometru al performanţei, celebrat in fiecare an de Camera de Comerţ şi Industrie. Companiile premiate în cadrul Topului Firmelor sunt selectate pe baza unei metodologii complexe şi unitare la nivel naţional, implementată de întregul Sistem Cameral românesc, în toate judeţele ţării.

 

, , ,

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea